Zucht… ik leef nog!

Afbeelding

Als je laatste blogbericht in 2011 is geschreven, dan weet je dat je iets niet goed doet. ‘Blog schrijven’ staat iedere dag op mijn to-do list, maar steeds komt het er niet van. Ik zet ook wel eens BLOG SCHRIJVEN!!!!!! op mijn lijstje, maar dan gebeurt er nog steeds niets. Bah! >_< Dit moet anders, daarom een update!

Zoals je hebt gezien was de site de afgelopen week offline. Nog eens bah! >_< Door een storing op de server verdwenen eerst alle producten en vervolgens de hele site! Grrmblll!

Maar… afgelopen vrijdag is het gelukt om één van de eerste versies (uit 2010) van de site weer online te plaatsen. Hier heb ik alle producten weer in gezet, alle teksten aangepast en volgens mij… klopt alles weer helemaal! Zie je nog iets geks of mis je iets, dan hoor ik het graag! ^_^

Om het goed te maken…

Daarnaast zijn er nieuwe producten, is de sale aangevuld en is de MostCutest goodiebag er weer! Op is op, dus wees er snel bij ^_^.

Afgelopen weekend was ik aanwezig op Tsunacon, een Japanse conventie in Rotterdam, waar ik een lucky star workshop heb gegeven. Hier komt deze week een leuke blogpost met foto’s over online. Het was een succes en iedereen was erg enthousiast ^_^.

Tot zo ver! Snel weer een update!

Groetjes Marjet

1 Response so far »

  1. 1

    Laura said,

    Ooohhh wat leuk dat je op Tsunacon was! Ik wilde daar eerst hen maar helaas waren de kaartjes al uitverkocht! En ik heb gisteren meteen een goodiebag besteld, nu toch maar eens een keertje! Mocht wel na 2x mis gelopen te hebben haha!


Comment RSS · TrackBack URI

Plaats een reactie