Filmpje japans snoep: Kracie Popin Cookin Gummyland

We hebben weer een nieuw Popin’ Cookin How To filmpje gemaakt… in deze video zie je hoe ik de Kracie Gummyland kit maak.

Het is heel erg leuk om te maken, de smaak is lekker en je kunt best veel snoepjes maken: een stuk of 10! In dit filmpje had ik de vormpjes bunny, wortel, bloempje en huisje, maar er zijn ook andere vormpjes. Deze verschillen per pakje: het is een verrassing welke je krijgt. Ik heb de vormpjes bewaard, misschien kan ik ze nog eens gebruiken voor koekjes of fondant. Erg leuk!

Klik hier om naar de Popin’ Cookin op MostCutest.nl te gaan!

Meer filmpjes zien? Kijk op het MostCutest Youtube kanaal voor meer en abonneer je voor onze volgende video’s!

3 Reacties so far »

  1. 1

    Laura said,

    Leuke unieke vormpjes!

  2. 2

    gersientely said,

    omdat ik het zo leuk vindt

  3. 3

    gersientely said,

    een mooie resultaat er van maken


Comment RSS · TrackBack URI

Plaats een reactie