Nieuw: Fuwa Fuwa klei + inspiratie

Hierbij verklaar ik voor geopend… de afdeling Fuwa Fuwa klei op MostCutest.nl! Fuwa Fuwa klei is Japanse klei die aan de lucht droogt. De klei is superlicht, Fuwa Fuwa betekent dan ook “zo licht als een wolk”. De mascotte van de klei is een schattig wit kawaii mannetje die op iedere verpakking verschijnt. Alleen voor de verpakkingen is de klei al een echte musthave!

Als je van creatief bezig zijn houdt, dan moet je dit hebben ^_^. Met de klei kun je lekker aan de slag gaan. Zelf kleien, of met een mal. Vervolgens laat je het een dag drogen, en klaar is je kunstwerk! Je kunt er (als de klei nog zacht is) een haakje in steken, en er een mobielhangertje aanhangen als de klei hard is. Of een sleutelhanger of ketting. Of je maakt er mini oorbelletjes van of een ring.

En eigenlijk… moet je de klei mousse dan ook hebben. Om er een toefje slagroom op te maken, of er tussen te ‘plakken’. Óf je gebruikt je zelfgemaakte figuurtjes voor Deco Den. DecoDen is een hele leuke versiermethode: met allemaal ‘dotjes’ klei mousse kun je een doosje, fotolijstje, telefoonhoes, etc helemaal bekleden. Vervolgens stop je in de mousse allemaal schattige (al harde) figuurtjes, misschien een glittersteentje, kraaltje of pareltje hier en daar. Hoe schattig, om op te eten (niet doen, hoor!) en origineel is dat?

Zie je het al voor je? Hier wat inspiratie! ^__^ En hier snel naar de fuwa fuwa klei! Enne, als je iets leuks gemaakt hebt, ik ontvang graag een foto!

 

9 Reacties so far »

  1. 1

    Yak Man said,

    wat ziet dat er schattig uit zeg! 😀

  2. 2

    Marjolein said,

    Oh. My. Gawd!

  3. 3

    Fien said,

    hoi Marjet!

    ik ging eens even googlen om te kijken of ik nog wat meer kon vinden over de klei en toen vond ik deze website: http://bead-it.nl/winkel/418/fuwa-fuwa-klei/
    ik wou inloggen om de prijzen te bekijken maar toen zag ik dat je een bedrijf nodig hebt.
    mischien kun je ook even een kijkje nemen op deze website en die andere producten op mostcutest.nl plaatsen.
    het lijkt me leuk om dit te bestellen op je site.

    grts. Fien

  4. 4

    Liane said,

    Wat ontzettend cute ^_^

  5. 5

    […] superleuke mini donuts en taartjes en vanalles mee kunt maken. Ik las erover voor het eerst in het mostcutest blog . Ik heb er gisteren voor het eerst mee gewerkt en ik moet zeggen dat de klei echt superlicht is en […]

  6. 6

    Priscilla said,

    Ohhhhh! Wat supercute! Dit heb ik nodig, haha (ahummm!)

  7. 7

    rosalie said,

    hoe leuk, jammer dat je site het niet doet..ben erg nieuwsgierig naar wat het kost… heb er al zin in om te gaan beginnen…

  8. 8

    monique said,

    Supper supper supper cute ! Hoe koop je dit ?


Comment RSS · TrackBack URI

Plaats een reactie