Kamio, CruX en San-X – nieuwe memo’s, stickers & papier

Toen ik alweer bijna 5 (4,6 ~_^) jaar geleden begon met MostCutest.nl, begon ik met spulletjes van de Japanse merken Kamio, CruX, San-X, Pool Cool, Q-lia en Sanrio. Iets eerder ontdekte ik namelijk de characters en producten van deze merken en alles was Zo Cool. De stickerzakjes met losse stickertjes, de kawaii memoblokken met papier in de vrolijkste designs, de bijbehorende pennen, gum, kawaii schoolstuff… I loved it! Ik leerde steeds meer characters kennen en ontdekte steeds meer nieuwe spulletjes. Nog steeds ben ik trots op de producten waar ik mee begon… ^-^ wat was alles leuk!

Spulletjes van deze merken zijn nog steeds de basis van de webshop. Je ziet op dit moment bijvoorbeeld veel van San-X: o.a. Rilakkuma is erg populair en daar vind je dan ook allerlei spulletjes van op de site.

Vandaag heb ik weer nieuwe memoblokken en kawaii stickers van Kamio, CruX en San-X op de site gezet. Het uitpakken van de doos was een feestje! n__n

Afbeelding

De afdeling “Memo’s en schriften” is dus weer aangevuld! Nyanpuku is één van de nieuwste characters van San-X. Wat een schattig katje hè? ^-^
Het Rilakkuma memoboekje heeft 6 mini Rilakkuma gummetjes aan de zijkant. Het boekje kun je helemaal uitklappen waarna er 4 verschillende designs memo tevoorschijn komen. Luv it! n__n De San-X Panda, Chocopa, is ook vertegenwoordigd in één van de nieuwe minimemo’s. En de Alice memo’s van CruX Japan zijn ook zo leuk! En natuurlijk Piggy Girl van San-X!

Afbeelding

Ook plaatste ik nieuw kawaii briefpapier op de site. Weer een product wat al jaren in het assortiment zit, maar de pakjes papier zijn zó leuk en handig! Brieven schrijven? Snailmail? De pakjes A5 papier zijn een musthave n__n.

De twee nieuwe stickerzakjes van Kamio Japan zijn goed gevuld – er zitten 100 losse stickers in een zakje. Voor veel stickerplezier!

Afbeelding

Bekijk alle nieuwe kawaii stationery op pagina new stuff op de site!

1 Response so far »

  1. 1

    mariska said,

    Rilakkuma is idd populair.Ik was een paar weken geleden met een collega naar de hh beurs geweest.Erg gelachen.Toen we op het station stonden te wachten,kwam er iemand voorbij die een Rilakkuma telefoon hoesje had.Dat was echt grappig.Ik zei dat tegen die collega,die wist echt niet waar ik het over had^_^


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

