Lucky star how-to filmpje

Een “hoe vouw je een lucky star” filmpje was er al… maar die vond ik al een tijdje niet zo duidelijk meer. Tijd voor een nieuwe, dus mijn partner in crime (vriendje ^-^) en ik gingen aan de slag. Het resultaat:

Binnenkort meer filmpjes. Ik hoop dat jullie ‘m net zo leuk vinden als ik n__n.

Voor lucky star papier ga je naar MostCutest.nl! ^_^ Er staan weer allemaal nieuwe printjes online in de categorie 5 voor 5. Veel vouwplezier!

27281_448884365179186_1031005851_n

 

1 Response so far »

  1. 1

    elinetjeeeh said,

    Heel erg bedankt! Deze tutorial heeft me echt geholpen, vooral op het laatst!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

