Kawaii 2013!

2013

Een nieuw jaar! … ik ben er nog niet helemaal aan gewend ^-^.

2012 was een super MostCutest jaar! Een kleine supersnelle terugblik:

  • Allemaal nieuwe toevoegingen aan het assortiment, o.a. de squishy’s, fuwa fuwa klei, popin’ cookin en eraser sets.
  • Ik ging weer naar China en kocht allemaal nieuwe spulletjes binnen, waarvan ik op een groot deel nog steeds zit te wachten haha! Someday it will come ^_^. En dat verslag komt er ook nog aan hoor!
  • MostCutest.nl stond diverse keren in tijdschriften, op blogs en websites, kwam voorbij in filmpjes op youtube en kreeg steeds meer fans en bezoekers!
  • We stonden op beide edities van Holy Stitch, gingen naar Tsunacon en Abunai en organiseerden een eigen open dag: I love kawaii. Allemaal superleuke ervaringen en ontmoetingen!
  • Maakte ik samen met mijn vriendje allemaal leuke MostCutest filmpjes. Er staan er inmiddels 9 op het youtube kanaal en er komen er meer aan!
  • En oja! MostCutest.nl werd vernieuwd, waardoor je nu o.a. kunt betalen d.m.v. iDeal. Handig! ^-^

Verder kreeg ik allemaal leuke mailtjes, werkte ik met veel plezier aan de site, kwamen de leukste spulletjes bijna wekelijks binnen en kon ik al mijn creativiteit kwijt in mijn eigen bedrijf.

En goede voornemens voor 2013? De allerleukste en meest originele kawaii spulletjes in het assortiment hebben, de site steeds wat groter maken, vaker bloggen en m’n blog vernieuwen, aanwezig zijn op verschillende evenementen en al die leuke plannen die in mijn ideeënboekje staan uitwerken! Wordt vervolgd! ^__^

Wat wil jij in 2013 graag terugzien op MostCutest.nl? ^_^

Geef een reactie

