Spandoek, stickers en briefjes ^-^

Één van mijn favoriete werkzaamheden als directrice (hihi!) van MostCutest.nl is het ontwerpen. De site leuk maken en leuk houden, maar ook flyers, briefjes, plaatjes, stickers etc. vormgeven. Lekker creabea op de digitale manier! ^-^ Ik doe dat niet alleen voor MostCutest.nl, maar ook voor andere bedrijven en instellingen: een hele leuke baan ~_^. Ik ontwerp trouwens niet alleen, als “communicatieadviseur” bedenk ik leuke concepten en strategieën en nou ja.. eigenlijk doe ik van alles! n__n

Vorige week kwamen er nieuwe stickers, spandoeken en briefpapiertjes voor MostCutest.nl binnen. De stickers om zoveel mogelijk uit te delen en op te plakken, de spandoeken om nog wat extra op te vallen tijdens beurzen/evenementen en de briefjes als ‘begeleidend schrijven’ bij bestellingen, als ik eens een opmerking o.i.d. heb kan ik het nu op mijn eigen briefjes schrijven.

315859_433494160051540_1648065666_n 2012-12-06 14.45.56 2012-12-06 14.43.33

Geef een reactie

