1 december – I Love Kawaii – Open dag!

1 december 2012 – 14:00 tot 20:00 uur
Open dag MostCutest.nl – I Love Kawaii!
Live shoppen & Kawaii workshops en demonstraties
Gezelligheid, inspiratie en kawaii stuff!

Locatie: Franekerstraat 3 (It Buro) in Bolsward, Friesland

Het is tijd voor een gezellige middag! Op 1 december organiseer ik “I Love Kawaii”. Een soort open dag van MostCutest.nl waar je live kunt komen shoppen en mee kunt doen aan creatieve workshops. Daarnaast wordt het gewoon gezellig: inspiratie opdoen, mensen ontmoeten, lekker kletsen en rondkijken n__n. Deze dag is ook hét moment om decemberaankopen te doen.

Workshops: lucky stars vouwen, kawaii plushie & kawaii bedel!

Houd de nieuwsbrief, facebook, twitter & de site in de gaten voor meer informatie.

Bekijk het evenement op Facebook en laat zien dat je gaat (en deel het met je vrienden! n__n)

I Love Kawaii is een open dag: je kunt tussen 14:00 en 20:00 binnen komen lopen om lekker rond te kijken. Het is dus niet een volledig programma van 14:00 tot 20:00 uur. De toegang is gratis, maar voor sommige workshops vragen we een vergoeding.

Kom je ook!?

6 Reacties so far »

  1. 1

    Mellanie said,

    Ik zou dolgraag willen komen, maar ik denk niet dat het gaat lukken, omdat ik in Noord-Holland woon! 😦 Maar ik ga het toch lekker vragen aan mijn moeder, haha!

  2. 5

    lotte said,

    ik had ook willen komen alleen ben ik al naar de holystitch geweest voor mostcutest en het mog niet

  3. 6

    […] ik al aankondigde op de site, op m’n blog, op facebook, op twitter, in de nieuwsbrief… op 1 december organiseerde ik I Love Kawaii: de […]


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

