Allemaal kawaii cadeautjes!

Hoi! Ik ben weer terug in Nederland!

Na een fijne reis door China van 3,5 week heb ik inmiddels alweer genoten van lekker Nederlands eten, schone ‘nieuwe’ kleren (tijdens een backpacktrip heb je natuurlijk niet zo veel keuze ~_^), frisse lucht en mijn eigen bed. En een fijn schoon westers toilet (ha!). Maar natuurlijk mis ik de reis wel, want het was super cool!

Ik nam allemaal leuke spulletjes mee, een deel ervan staat nu op de site! Woohoo, allemaal kawaii stuff. Je kunt direct toeslaan, of je zet je lievelingsspulletjes op je sint- of kerstverlanglijst, of je koopt ze als cadeautje voor iemand anders… het kan allemaal ^_^. Klik hier om alle nieuwe spulletjes te bekijken, ik weet zeker dat je er vrolijk van wordt!

Nieuwe popin’ cookin’, fuwa fuwa en eraser kits, nieuwe pashoesjes en lucky star strookjes, schoolstuff, portemonneetjes, sieraden, spiegeltjes… en meer.

Kijk ook even bij de decemberacties. Allemaal leuke verrassings- en kortingsartikelen, waaronder de enige echte MostCutest surprisebag… hij is er weer! Op is op, dus wees er snel bij! (’t is een echte musthave ~_^)

Mijn reis en shopverhalen houden jullie nog van me te goed, deze zullen de komende periode op m’n blog verschijnen.

Have fun shopping! xxx Marjet

Geef een reactie

