Flashback: kawaii shoppen in China

Het is bijna zover… ik ga weer naar China! Het is daar zo mooi, de vorige keer hebben we lang niet alles gezien dus we gaan nog een rondje backpacken. Dit keer pakken we zuidwest China en we starten in Chengdu. Ik heb er superveel zin in!

Wat ik ook ga doen, is natuurlijk kawaii spulletjes inkopen voor MostCutest.nl! Net als twee jaar geleden ga ik lekker shoppen en stuur ik alles tussentijds naar huis. Ooohhhh, ik heb er superveel zin in!

Deze foto’s heb ik nog niet met jullie gedeeld. Kawaii shoppen tijdens mijn vorige reis door China:

Een ‘aantal’ aankoopjes na een fikse shopsessie ^_^


Toen ik thuis kwam vond ik o.a. dit >_<” (^_^)

Ik kan niet wachten tot ik weer ga shoppen. Heb jij nog verzoekjes? ^_^

13 Reacties so far »

  1. 1

    nikita said,

    Knuffeltjes :3 , knuffeltjes zijn Super cute, want ik kan niet echt leuke kawaii knuffeltjes vinden, zelfs van hello kitty vallen ze een beetje tegen . Ik hoop dat je t naar je zin krijgt 😉

  2. 2

    Dewwel said,

    Oeh, pleisters en stickers!!
    Wat cool dat je weer op reis gaat!
    😀

  3. 3

    Lucy Chan said,

    Misschien hello kitty oordopjes of van anderen kawaii friends ^^ en veel lucky star papier!

  4. 4

    Loes said,

    Wat gaaf dat je weer gaat Marjet 😀 Hopelijk kun je veel Totoro items en Hello Kitty spulletjes meenemen ❤ Have fun!!

  5. 5

    Hilde said,

    Ik probeer me zo voor te stellen dat ik daar zou wonen. En dat ik gewoon iedere dag naar die winkeltjes zou kunnen gaan. Ik zou denk ik een extra huis nodig hebben voor alle dingetjes die ik dan kocht XD Maar misschien is het niet zo speciaal als je er woont, dat zou ook kunnen…

  6. 6

    femke said,

    heel veel plezier hello kitty tokidoki is echt gaaf!

  7. 7

    lotte said,

    rements en eraser kits en luckystars papier en decotape en squishys en knuffeltjes etc

  8. 8

    Janine said,

    Leuk dat je op reis gaat! ^^
    Ik vind knuffeltjes en beeldjes erg cute….
    Veel plezier!

  9. 9

    didi said,

    Ooo! Kan je aan rements komen ( van Rilakkuma 🙂 ? En notepads ^___^

  10. 10

    Yak Man said,

    Wow, je had je wel heel erg uitgeleefd zeg! 🙂 super leuke spulletjes ^^. Ik weet niet of ze daar een daiso hebbn, maar daar moet je ook een keer langs voor spulletjes =].

  11. 11

    femke said,

    als je weer bij hello kitty winkels komt en hello kitty tokidoki is daar zou je dat dan eens voor je webwinkel willen meenemen? groetjes femke

  12. 12

    Sam Frowijn said,

    Alles van Rilkkuma X)
    Veel plezier!! Gaat zeker lukken!!!
    Groetjes Sam

  13. 13

    nikita said,

    ik heb dus een totale ramp!, ik kan geen leuke hoesjes cute kawaii telefoonhoesjes kopen. en ik mag niet via e-bay kopen. op dit moment heb ik een HTC One X ik hoop gewoon dat ik ze kan vinden xxx Nikita


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

