Kracie Popin’ Cookin’: mijn favo filmpjes

In mei ontving ik een eerste lichting Popin’ Cookin’ voor MostCutest.nl. Een gokje… zouden jullie het net zo leuk vinden als ik? De reacties waren superleuk, dus een tweede, derde en vierde doos volgden en er staan nog steeds een heleboel verschillende popin’ cookin’ pakketjes op de site. MostCutest.nl is de enige webshop in Nederland die deze sets Japans snoep verkoopt n___n ik vind dit natuurlijk een hele leuke primeur!

De Kracie Popin’ Cookin’ sets komen rechtstreeks uit Japan en zien er allereerst natuurlijk heel cute uit. Ieder doosje heeft een eigen thema en heeft vaak ook een eigen methode om snoep te maken. Het zijn eigenlijk miniatuur D.I.Y. snoep & koek-maak setjes. Met poeder, water en diverse molds/vormpjes maak je koekjes en snoepjes die je op kunt eten. Voor sommige sets gebruik je een magnetron.

Omdat beelden veel meer zeggen dan een stuk tekst, hierbij mijn favoriete Youtube filmpjes met Popin’ Cookin’ in de hoofdrol. Youtube staat er vol mee, dus als je je verveelt… zoek maar eens ~_^. Een eigen filmpje is nog steeds in-the-making: die post ik als ‘ie op YouTube staat!

De wrap van de verpakking, het zakje om het pakketje, moet je voorzichtig openen. Je kunt hier vaak dingen uitknippen om je creaties mee te versieren n__n.

Popin Cookin icecream – €7,95
Filmpje van RRCherrypie

Popin Cookin’ Oekaki Gummyland – €6,95
Filmpje via QueenieITO

Popin’ Cookin’ fast food/hamburger – €7,95
Filmpje via emmymadeinjapan

En zo staan er nog een heleboel leuke filmpjes op YouTube. Super fun!

Neem ook voor de Popin Cookin Sushi kit, de bento kit, de gummy candy tree kit & meer een kijkje op de site.

Heb jij al een set Popin Cookin geprobeerd? Wat vind je er van? n___n

10 Reacties so far »

  1. 1

    Rita said,

    waar kun je die snoep kopen?

  2. 4

    Minet said,

    Al best wel veel! Ik kijk nu ook steeds van die japanse filmpjes waar ze popin cookin maken. Ik wil graag de cupcake set proberen maar die is lastig te vinden.

    Ik vind de hamburger kit het lekkers. + die waar je zelf chocolaatjes kan maken (weet niet hoe die heet…)

    Je hebt een leuke site!

    Groetjes Minet

    • 5

      Marjet said,

      De cupcake kit hebben we heel lang gehad, maar die is ‘discontinued’ door Kracie en wordt niet meer gemaakt (althans, op dit moment niet).
      De chocokit en hamburgers zijn YUM! Ik denk dat het ook mijn favorieten zijn, da’s ook toevallig!

  3. 6

    piewie123@ said,

    Omg zo vet als je een doos vol hebt ik vind kawaii echt keileuk ik ben van plan ook zon soort set te kopen haha

  4. 7

    sem said,

    hallo marjet heb paar weken geleden ook 2 setjes gekocht op deze site
    de waffle set en de happy birtdhay set de waffle set heb ik gemaakt was super leuk om te doen alleen kreeg ik de bosbesjes er niet uit

  5. 8

    Nissi said,

    Ik wil eigenlijk ook een maar ik vind het leuk om naar teske te kijken

  6. 9

    Dilara Abatchi said,

    Hey Marjet ik vind je filmpjes te gek! Ik heb nu die hamburgerset gekocht en dat fluffy nero nero ofzo en dat octopus ding, en heel veel squishy’s! ik ben een verzamelaar van squishy’s! te gek! anyway, mijn vraag was dus … als je heel veel dingen besteld komen ze dan los of in een pak allemaal in 1?

  7. 10

    Maissa said,

    Leuk zeg ik heb het ook geprobeerd en het was egt heel leuk Gr.


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

