25 augustus: lucky star workshop tijdens Abunai 2012

Vorig jaar was ik voor het eerst op de Japanse conventie Abunai in Veldhoven aanwezig om daar een workshop Lucky Stars vouwen te geven, en dit jaar ben ik weer van de partij. Op zaterdag 25 augustus van 13:00 tot 15:00 kun je aanschuiven om te leren hoe je lucky stars vouwt. Ook als je dat al kunt, is het natuurlijk altijd leuk om er even een paar te vouwen ^_^. Het is een vrije inloop workshop, je kunt dus altijd even binnen komen lopen. De workshop is gratis als je kaartjes hebt voor Abunai. Als je aanwezig bent op Abunai, zou ik het heel leuk vinden als je even langs komt ^^.

In de workshopruimte is er ook de mogelijkheid om wat cute stuff te komen shoppen: er zal een kleine MostCutest kraam worden opgebouwd om o.a. lucky stars papier te kunnen aanschaffen. Als je komt en je hebt bepaalde wensen, laat het me dan even weten. Dan kijk ik of ik het voor je mee kan nemen! n___n

Lees hier mijn blog van vorig jaar met meer info over Abunai, en hier het verslag wat ik naderhand maakte.

  • Zaterdag 25 augustus

  • NH Koningshof, Veldhoven

  • 13:00 tot 15:00 uur

  • Workshop lucky star & MostCutest kraam

Ik ben benieuwd en heb er super veel zin in. Natuurlijk zal ik naderhand verslag doen op mijn blog, vást en zeker met een filmpje. Ga jij ook naar Abunai en kom je even langs? De workshopruimte staat in het conboekje (weet ik nog niet >_<). Graag tot dan!

Geef een reactie

