Nieuwe shop gevuld met nieuwe spulletjes

I did it! Een nieuwe kawaii webshop met een beter en fijner systeem en állemaal nieuwe spulletjes online. En dit is ‘m dan:

De vernieuwde versie van MostCutest.nl! Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. Heb je op/aanmerkingen of zie je nog ergens iets wat niet klopt, dan hoor ik het graag ^_^.

Wat is er anders?

    •  De vormgeving is vernieuwd
    • Je kunt nu veilig en direct betalen via Ideal en het is ook mogelijk om te betalen via een bankoverschrijving (digitaal of op papier)
    • Er zijn allerlei nieuwe spulletjes, waaronder veel lucky stars papier, Kutsuwa eraser kits, Fuwa Fuwa pakketten, Mamegoma spulletjes, tapesetjes en papiertape, Rilakkuma stuff, Popin Cookin en meer.. ook de Kawaii shirtjes die jullie in mijn vorige filmpje misschien al hebben gespot staan nu op de site! En nieuwe squishy‘s!
    • De voorraad wordt automatisch bijgehouden en je krijgt automatisch een bestellingsbevestiging, en da’s voor mij weer erg handig ^_^ want handmatig alles verwerken kost veel tijd
    • Voor diverse dingen kan ik nu kortingscodes instellen, bijvoorbeeld bij de lucky star korting. Zo wordt de korting direct in je winkelwagentje berekend!

Een nieuwe site betekent natuurlijk ook een leuke actie, bij bestellingen geplaatst tot en met 24 juni trakteer ik op een leuk extra cadeautje bij je bestelling, én alle bestellers maken in deze periode kans op een surprisebag t.w.v. €15. Als je dus een bestelling plaatst, doe je automatisch mee aan deze verloting. Op 25 juni krijgt (alleen) de winnaar bericht en wordt de surprisebag verzonden!

Ik zou zeggen… kijk lekker rond op de allerleukste Nederlandse kawaii webshop, MostCutest.nl ^_^

2 Reacties so far »

  1. 1

    toadette said,

    De site ziet er echt mooi uit! Ik heb daarnet gelijk een grote bestelling gedaan =)!

  2. 2

    Myriam said,

    Leuk hoe je de webshop hebt aangepast! Nog veel succes…
    Liefs, Myriam


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

