MostCutest.nl op Holy Stitch groot succes ^^

Ik kan jullie dit filmpje niet onthouden: binnenkijken bij MostCutest.nl tijdens Holy Stitch, mei 2012. Hier zie je hoe het mini kawaii winkeltje in een oude cel er dit weekend uit zag. Het was weer een super gezellig weekend: een heleboel kawaii fans ontmoet én een heleboel nieuwe kawaii fans ‘gemaakt’ ^_^. Iedereen was heel enthousiast over de lucky stars en de andere kawaii spulletjes! n__n

(credits naar the boyfriend <3)

De volgende editie van Holy Stitch vindt plaats in november, wederom in de Blokhuispoort in Leeuwarden. Je bent van harte welkom! n___n De exacte datum maak ik uiteraard tegen die tijd bekend.

PS: nog even geduld… ik ben bijna klaar… nog even wachten… nieuwe spulletjes & een verbeterde site komen er aan…

4 Reacties so far »

  1. 1

    lotte said,

    waarneer sta je weer eens op een andere jaarmarkt

  2. 3

    Laura said,

    Zo leuk!
    Alleen zo jammer dat het zover weg is voor mij hihI! Anders zou ik ook wel gekomen zijn!

  3. 4

    kawaiifan said,

    ieieiep!!!!! heb op holy stitch fuwa fuwa klei gekocht en heb daarvan hangers voor een ketting gemaakt!!!!!!!!!! ik heb een donut een hamburger en een maccaron gemaakt. echt super!!! ik ga gauw weer een bestelling plaatsen ;P


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

