Kawaii shoppen op 19 en 20 mei in Leeuwarden

Volgend weekend is het weer zo ver. Net als vorig jaar (lees hier het verslag) richt ik dan een cel in, in de oude gevangenis de Blokhuispoort in Leeuwarden, als een mini MostCutest winkeltje. Holy Stitch is een crafty markt, een héél leuk initiatief. Er is van alles te doen, leuke workshops, lekker shoppen en rondkijken, inspiratie op doen… het zou super leuk zijn om ook MostCutest fans te mogen verwelkomen!

Een foto van vorig jaar

Holy Stitch
Zaterdag 19 mei van 11:00 tot 18:00
Zondag 20 mei van 10:00 tot 18:00
Kawaii, lucky stars, fuwa fuwa, sieraden, schoolstuff en meer in Cel 7 van MostCutest.nl!

Dus! Daar moet je bij zijn. Kom je ook langs? En dan wel even komen vertellen dat je MostCutest al kent, ik vind het namelijk zo leuk om jullie te ontmoeten en een praatje te maken.

Heb je specifieke wensen, laat het me dan even weten want ik kan niet álles meenemen. Als je even doorgeeft wat je ’t leukst vindt, dan neem ik dat zeker weten mee. Heel graag tot dan!

4 Reacties so far »

  1. 1

    Freke Meijeraan said,

    Ik heb er nu al zin in!
    x Freke

  2. 2

    Laura said,

    Nog steeds zo jammer dat het zo ver weg is! 😦

  3. 3

    lotte said,

    ik zou heel graag willen komen maar het is te ver weg jammer >_<
    wheeeh groetjes lotte

  4. 4

    lotte said,

    van mijn moeder mag het ik kom misschien ook heb er zo’n zin in!! jhoehoe!! i love kawaii groetjes lotte


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

