Filmpjes over MostCutest.nl

Naast het feit dat ik de laatste zelf wat vaker filmpjes op mijn YouTube kanaal zet (hopelijk snel weer een nieuwe! als je een leuk idee hebt voor een filmpje; let me know ^_^), zijn de de laatste tijd ook een paar leuke filmpjes over MostCutest.nl van anderen verschenen. Voor mij erg leuk om te zien, maar voor jullie denk ik ook! Zo kun je de spulletjes van anderen ook lekker in het echt bewonderen!

Hieronder de filmpjes van Pippi, Manon, Julia en Kim. Klik op de namen om ook eens een kijkje te nemen op hun YouTube kanalen en als je het leuk vindt, kun je je ook op hen abonneren!

Pippi’s filmpjes (2!)

Manon:

Julia:

Kim:

Leuk hè? Meiden: super bedankt voor het maken van deze filmpjes, ik vind het erg leuk om te zien! Heb jij ook een filmpje gemaakt over MostCutest, let me know! Dan maak ik er binnenkort weer een blogje over!

Je kunt je ook abonneren op mijn YouTube kanaal.

2 Reacties so far »

  1. 1

    hipmetpip said,

    yayayayayayayay!!!!!!
    ik maakte samen met mijn zusje een vreugdesdansje! we vinden het echt heel leuk dat je het hebt geplaatst op je blog!
    heeeeel erg bedankt!
    groetjes pippi

  2. 2

    Julia said,

    Heee, mijn filmpje staat erook op, hahah ;D
    Bedankt voor alle leuke dingetjes enzo ^^


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

