Holy Stitch november 2011: een kort verslag

Op 12 en 13 november hadden we tijdens Holy Stitch, een crafty markt in de blokhuispoort in Leeuwarden, een eigen cel. En wat was het leuk!

Vrijdag ging ik voor het eerst richting de oude gevangenis. Cel nummer 12 bekijken, alvast wat spulletjes brengen en dingen opbouwen en versieren en vooral een lijstje maken wat ik allemaal nodig had om er een echt winkeltje van te maken. En toen was het zo ver: zaterdagochtend gingen we op weg met een volle auto!

Snel opbouwen, schuiven, twijfelen en doorwerken en voordat we het wisten was het al 11:00 uur en gingen de deuren open. Direct schoven er twee dames aan om lucky stars te komen vouwen en kwamen veel mensen een kijkje nemen. Al met al heb ik héééél wat demonstraties gegeven hoe je sterretjes vouwt, en mochten de bezoekers het zelf ook proberen. Iedereen was enthousiast! Ook de zondag was een groot succes!

Een aantal foto’s:

 

De ingang! Zie je links op de foto zie lucky-star-slingers hangen? Leuk hè? ^__^

 

Ons tafeltje buiten de cel, hier bleven veel mensen verwonderd staan kijken naar de lucky stars! ^_^

Holy stitch was super leuk en een groot succes! Ik heb diverse MostCutest klanten in het echt mogen ontmoeten wat ik supergaaf en gezellig vond: bedankt dat jullie er waren. Daarnaast zijn er volgens mij weer heel wat nieuwe MostCutest fans bijgekomen! Bedankt! Volgend jaar ben ik er weer, als het kan ^_^.

Heb jij ook een kijkje genomen bij Holy Stitch? Wat vond je er van?

2 Reacties so far »

  1. 1

    Pippi said,

    Jeeeeej! Mijn foto staat er op! (ik ben het meisje met de bril!) het was echt super cooool! ^-^

  2. 2

    […] weekend is het weer zo ver. Net als vorig jaar (lees hier het verslag) richt ik dan een cel in, in de oude gevangenis de Blokhuispoort in Leeuwarden, als een mini […]


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

