Wist je dat…

Hierbij weer een leuke nieuwe lijst vol actuele wist-je-datjes! Veel leesplezier, enne… wist je dat…?!

Wist je dat…

… er weer allemaal leuke nieuwe spulletjes op de site staan?

… er onder andere twee nieuwe categorieën zijn: pashoesjes en squishy’s?

… er daarnaast onder andere leuke nieuwe lucky star paper strookjes zijn geplaatst?

… het lucky star papier altijd super snel gaat, waardoor strookjes snel op zijn maar er ook vaak nieuwe bij komen?

… er naast de nieuwe spulletjes, ook al weer nieuwe dingetjes onderweg zijn?

 

… de kerst decotapes weer op de site staan? Dat die superleuk zijn voor kerstkaarten, versiersels, cadeautjes en bijv. als randje om een waxinelichtje?

… MostCutest.nl op 11 en 12 november op de crafty markt Holy Stitch in Leeuwarden staat?

… je daar zeker even een kijkje moet komen nemen, omdat we onze eigen cel hebben vol kawaii stuff en je gezellig lucky stars kan komen vouwen?

… het me heel leuk lijkt om jou daar te ontmoeten, en dat ik hoop dat je me dan even aanspreekt?

pashoesjes heel erg handig zijn om je visitekaartjes in op te bergen, en dat ik ze daar zelf ook voor gebruik?

… ik/MostCutest.nl de afgelopen maand in de tijdschriften Hoe Overleef Ik en Tina stond? En dat dat supercool is?

… MostCutest.nl een heel leuk assortiment aan agenda’s en planners heeft?

… mijn vriendje en ik afgelopen weekend een heel leuk DIY filmpje hebben gemaakt: maak een kawaii bewaarbox? Dat ik deze zo snel mogelijk op de site zet?

… ik afgelopen week mijzelf het coolste shirt ever cadeau deed, met de geniale tekst “Keep Calm, Think Kawaii”?

… ik dol ben op al mijn bezoekers: de mails, gastenboekberichtjes, tweets, facebookreacties en blogreacties mij iedere dag super blij maken?

… ik zonet toch ook maar ‘gewone donut’ squishy’s heb ingekocht en ik die schattige broodje squishy’s ook maar besteld heb?

… ik hoop jullie snel weer te updaten met allerlei nieuw nieuws? n___n

Zo ^_^ ik hoop dat jullie weer wat geleerd hebben voor vandaag -o__o- (da’s een nerdie-brilletje-poppetje ^_^). Heb je nog leuke ideeën, tips of heb je zelf een leuk wist je datje? Ik ben benieuwd n___n.

11 Reacties so far »

  1. 1

    Ashley said,

    Leuk die wist-je-datjes! ☆ Helaas kan ik niet naar Holy Stitch komen, vier dat weekend mijn verjaardag omdat ik de 14de jarig ben (((;_;)))
    Die octopus knuffel zijn btw supercute! Ik heb er ook eentje van in het roze, die kun je als tissue box gebruiken \(^_^)/
    Die bewaarbox ziet er super uit, ben benieuwd naar het filmpje! Die donut tape is zooo cute! Komt die ooit nog terug in je shop denk je? (*>ω<*)
    En ik ben wel benieuwd hoe je shirt eruit ziet, klinkt iig leuk!

    • 2

      Marjet said,

      Helaas, de donut tape is van een oude collectie en kan ik niet meer inkopen >_<. Enne, je verjaardag is ook leuk! Alvast een fijne dag toegewenst! Ik ken de octo tissue houder en die is inderdaad übercute! Het t-shirt zal ik nog eens showen… n___n

  2. 3

    Amber said,

    Die squishy’s zien er geweldig leuk uit! Ik wil ze allemaal wel hebben. 😀

  3. 4

    Yak Man said,

    aawh, die squishy’s zien er zo schattig uit! :O

  4. 5

    Laura said,

    Leukkk!
    Ik ga snel een kijkje nemen en misschien wel wat bestellen! Want dat wil ik nou al een tijdje doen 😛

  5. 6

    Dewwel said,

    super leuke blog! en altijd goed om te horen dat er weer nieuwe spullies onderweg zijn 😉
    Heb net ook het YouTube filmpje gezien dat bij de nieuwsbrief zat! te gek joh! en wat leuk dat er ook jongens lucky stars gingen vouwen!
    het zag er allemaal heel gezellig uit!
    Keep on going!
    oh ja, thanks voor het nieuwe ‘nerd met brilletje’ teken, ik vind hem helemaal bij mij passen! (-o_o-) hihi
    Groetjessss!

  6. 8

    Heleen said,

    Oooh die donut squishy’s lijken me mega leuk!

  7. 9

    Wieneke said,

    je hebt zulke leuke spulletjes te koop! jammer dat leeuwarden voor mij erg ver is .. anders kwam ik zeker eventjes lucky stars vouwen, dat is echt mijn nieuwste verslaving haha!

  8. 10

    Fien said,

    hoi,
    wanneer komen er eigenlijk weer nieuwe oorbellen?
    want ik heb net gaatjes en ik kan niet wachten om andere oorbellen in te doen.
    jammer dat leeuwarden voor mij te ver weg is anders was ik zeker gekomen!
    kom een keer naar amsterdam!
    ik ga binnenkort echt iets bestellen op je website!!!

    grt. Fien

  9. 11

    ieieieieieie!!! heb net mn niewe bestelling luckystars paper binnen \(^o^)/
    echt zooooooooow vet!!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

