Kawaii squishy’s

Dit is een product waar al door verschillende klanten naar werd gevraagd: squishy’s! Na zoeken, kijken, kiezen, bestellen, fotograferen, beschrijven en opmeten zijn squishy’s nu ook verkrijgbaar op MostCutest.nl!

Zelf heb ik ook een paar squishy’s. Vorig jaar kocht ik in Frankrijk hele schattige squishy donuts, en dit jaar toen ik in Hong Kong was kocht ik een hele schattige van Rilakkuma. In een cupcake! Cute, die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Mijn Rilakkuma squishy uit Hong Kong, aan mijn tas! (deze is van mijzelf en dus niet verkrijgbaar op de site)

En de donuts! (Deze zijn van mijzelf en dus niet verkrijgbaar op de site)

Op MostCutest.nl staan nu wafel-, donut-, Rilakkuma-, en gebakjesquishy’s. Leuk aan bijvoorbeeld je tas, etui, sleutelbos en meer!

Wat vind jij van de squishy’s? n___n Waar hang jij ‘m aan?

9 Reacties so far »

  1. 1

    elise said,

    ik heb ook een keer squishy’s gekocht 🙂
    Ik heb er nu best wel veel, wel heel erg leuk 😀
    wel jammer dat ze snel loslaten zeg maar.. (ten minste bij mij :P)
    Er was een keer een donut van mijn fiets sleutel af gevallen XD

  2. 2

    sunny said,

    Ik heb er net 1 binnen van je winkel :D. Ik ga hem mooi ophangen in de auto dan kan ik erin knijpen als ik weer in een file sta hihi :D!

  3. 3

    Yak Man said,

    aah, al die squishy’s zijn echt schattig! 😀 Ik had ze niet gezien in Hong Kong ;o

  4. 4

    Wieneke said,

    haha wat leuk! mijn sleutelbossen zijn alleen al zo belachelijk groot (heb er drie haha… fiets scooter en auto.. ohnee vier heb ook nog een auto van de zaak haha.. maar daar doe ik geen sleutelhangers aan duuhh)

  5. 5

    Pippi said,

    Zie Ik daar een squishy spiegel en een squishy ijsje? Cute!!! Neem je ook squishy’s mee naar holy stitch?

  6. 6

    Femke said,

    awww eindelijk een nederlandse squishy winkel!!!
    zo erg bedankt!!

  7. 7

    Marit said,

    Ik ben echt blij dat er in Nederland ook een squishy winkel te vinden is bij andere winkels moest je met creditcard betalen maar ik ga zeker wat bestellen!!

  8. 8

    Marit said,

    Trouwens.. Zijn die breekbare chocolade dingetjes ook squishies?? En ik zou het leuk vinden als je ook squishies met zo’n ballonnetje wat eruit komt in je shop zet 😀

  9. 9

    Yazzy said,

    Komen er ook nog een keer squishy e clair’s of of wafels?


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

