MostCutest lucky star kaart

Bij je bestellingen op MostCutest.nl krijg je nu een MostCutest lucky star kaart cadeau! Ik heb er laatst nog één naar een vriendin gestuurd, gewoon, om haar geluk te wensen met het nieuwe schooljaar! Heb jij ‘m al bij je bestelling gehad? Wat vind je er van, en heb je er al eentje verstuurd? Je kunt ‘m ook aan een potje lucky star hangen met een lintje, en zo cadeau doen aan iemand!

De kaart heb ik zelf ontworpen, en de foto is zelf gemaakt. Zou je het leuk vinden als er ook kaarten te koop waren op MostCutest.nl? Zo ja, wat voor kaarten bijvoorbeeld? n__n

5 Reacties so far »

  1. 1

    yak man said,

    Oe, best wel een mooie kaart! 🙂 Misschien moet je nog een paar andere ontwerpen maken -zo dat mensen kunnen kiezen ;]-

  2. 2

    Laura said,

    Oeww dies leuk!
    Misschien binnenkort maar even wat bestellen <3!

  3. 3

    Mirjam said,

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa – vooral omdat ik doe aan http://www.postcrossing.com !!!!! Ik wil zeeeeeee (liefst 20 ofzo 😀 )

    En meer meer meerrrrr

  4. 4

    DinjaDONUT said,

    JAAAAAAA ze zijn echt heel leuk!
    ik vind dat je ze moet gaan verkopen want ze zijn heel leuk :3
    en mss ook met printjes van de blocnotes en decotapes ^_^

    Ik heb trouwens een artikel op mn blog gemaakt over de spulletjes die ik heb ontvangen! 😀
    Groetjes Dinja

  5. 5

    Irene said,

    Lijkt me echt super leuk als je kaartjes gaat verkopen!! Misschien kun je die dan in soort van kleine pakketjes vekopen, en dan allerlei soorten. ;p
    Ik heb de kaart al, en hij is egt supperr kawaii!! ;p


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

