Must Read: Bakerella’s cake pops!

Van cuteness houden we allemaal, en als je ook van bakken houdt is dit boek perfect voor je! ^___^ Bakerella is al een lange tijd een van mijn favoriete websites/blogs, en aan het begin van dit jaar (tja, das al een tijdje geleden >_<) liep ik door de boekhandel en zag ik ineens het BAKERELLA BOEK! Wauw! Super gaaf. Gelijk gekocht natuurlijk en wat leuk! Een echte aanrader, vandaar dat ik dit even kort op mijn blog moést vermelden.

Dus… als het komende zomer nou eens een dagje slecht weer is, ga dan aan de slag met de cakepops ^_^. Het boek kost €17,50, maar op de bakerella site staan ook een aantal recepten. Veel plezier ^_^.

7 Reacties so far »

  1. 1

    Priscilla said,

    IK WIL DIT BOEK! OMG, Bakerella’s blog is te leuk en alles ziet er tè lekker uit, mjammmm!

  2. 3

    yak man said,

    aah, ziet er zo lekker uit!<3

  3. 4

    Marjolein said,

    Tof, ik had dat boek al gespot toen ik cake pops ging maken! Die cake pops zijn allemaal zo cute en mooi!

  4. 5

    Ik heb een tijdje terug cakepops gemaakt, maar ben er niet helemaal door overtuigd. Het koste me enorm veel werk en uiteindelijk was het resultaat niet echt geweldig. Hoop dat ze bij jou beter zullen lukken!

    • 6

      Marjet said,

      Vertel! Waren ze niet zo lekker, of gewoon niet zo mooi, of beide? >__<" Ik laat het weten in een blogpost, ik denk dat ik ze voor mijn verjaardag ga maken! n__n thanks voor je comment 😀

  5. 7

    Lisette said,

    Staat in mijn kast en heb er ook al gemaakt! Het is inderdaad wel veel werk (voorbereiding van een dag etc.) en het ziet er bij de eerste keer nooit zo mooi uit al op de foto’s maar het is wel leuk om te doen.


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

