Lucky star workshop at Abunai! – The movie ~_^

Zoals jullie weten ben ik afgelopen weekend afgereisd naar het verre Veldhoven om lucky star workshops te geven op Abunai! Om 8:00 uur vertrokken mijn zusje Hannah (die de bestellingen heeft verstuurd tijdens mijn reis!), mijn vriendje en ik richting het zuiden. Helaas hadden we een flinke omleiding >__<“. Haasten, stressen en nogmaals verkeerd rijden: om 11:45 arriveerden we bij NH Koningshof in Veldhoven. Argghhhh! Nèt vandaag?! We waren ruim op tijd vertrokken zodat we alles rustig op konden bouwen en gezellig konden maken… dit ging helaas niet door. Oeps!

De avond van te voren snel MostCutest shirtjes gestreken: kawaii!

Remco van de organisatie stond al op me te wachten bij de ingang en bracht me naar mijn workshopruimte. Onderweg keek ik mijn ogen uit: wat zag iedereen er bijzonder uit! Uitgedost in prachtige jurken, grappige kostuums en gekke pakken: heel erg leuk om te zien (props voor de abunai gangers!). Zo had Tare (http://tare.bimmy.org) een geweldige Rilakkuma cosplay (pak) aan en zag ik Suzy (www.simplysuzy.nl) in een heel mooi geisha kostuum. Wauw! Verder zag ik Pikachu’s, batman, een jongen verkleed als doos en nog veel meer: cooool!

Aan het werk!

O.k., ik had helemaal geen tijd om rond te kijken. Snel, snel, snel naar de workshopruimte en daar aangekomen stonden twee mensen van de organisatie klaar (bedankt!) om me te helpen met het klaarzetten van de tafels en het verdelen van de spulletjes die ik tijdens de workshop zou gebruiken. Ik had leuke MostCutest potjes die de deelnemers konden gebruiken om de gevouwen sterretjes in te bewaren, en had allemaal verschillende soorten strookjes meegenomen. Flyers, lucky star kaarten en informatie over het vouwen.

Allemaal stuff in de auto >__<" (de terugreis)

Terwijl we alles aan het klaarmaken waren, kwamen de eerste deelnemers al binnen. En om 12:00 uur zaten alle tafels vol… OH JEE! Komen er zo veel mensen vouwen? Wauw, dit had ik niet verwacht! Ik opende de workshop en Hannah en ik gingen snel langs alle tafels om iedereen uit te leggen hoe je sterretjes vouwt. Iedereen pakte het enorm snel op, soms was het eerste sterretje al perfect! Het was heel erg leuk om te zien hoe iedereen er mee bezig was. Af en toe schoof ik weer bij een tafel aan en keek ik hoe iedereen het deed, even een praatje maken en hop, naar de volgende tafel. Mensen die hun potje vol hadden, gingen weer verder en andere mensen kwamen binnen en schoven aan. Zo is de twee uur voorbij gevlogen! Ondertussen hadden partners in crime de MC spulletjes uitgestald die we verkochten in de workshopruimte: lucky stars papier en andere leuke hebbedingetjes, iedereen vond het erg leuk om hier even tussen te snuffelen ^__^. Leuk om te zien!

Iedereen druk aan het vouwen n__n

En toen was het zomaar 14:00 uur. Wat ging het snel, we waren graag nog even doorgegaan/gebleven. Bedankt, iedereen die er was! En dan nu…. Workshops @ Abunai – the movie!

(thanks to zhe boyfriend! is ’t niet geweldig? ^___^ *happy*)

18 Reacties so far »

  1. 1

    Priscilla said,

    Dat zag er heel gezellig uit! 🙂 Leuk om zo’n kijkje te nemen in je leven 🙂

  2. 3

    Amanda Kelle said,

    leuke blog haha =D ben zeer blij dat ik er bij mocht zijn. had een pakje lucky star strookjes gekocht bij je, maar die heb ik nu al weer bijna op gevouwen haha xD
    tnx for the awesome workshop once again

    xxx batgirl ;3

  3. 5

    Tare said,

    Het was leuk om je te zien! 🙂 Workshop was ook erg leuk om te doen (ook al kon ik het stiekem, hihi) heb ik toch een herinnering in een potje in mijn kamer staan. 🙂 Hopelijk zie je misschien op een andere con!

  4. 7

    Marjolein said,

    Wat balen dat ik de workshop heb moeten missen… Maar ik heb jullie trouwens wel ergens zien staan op Abunai. Stond me toen af te vragen waar jullie die super schattige shirtjes vandaan hadden! 😛 Misschien een idee om die te gaan verkopen? Volgens mij zou het echt storm lopen hihi.

    • 8

      Marjet said,

      Haha wat leuk om te horen, dankjewel ^_^ Misschien is dat wel een idee, ja! Helemaal matchy bij de layout van MostCutest ~_^. Ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn. Inderdaad jammer dat je het moest missen, maar volgende keer beter n___n!

  5. 9

    Marjolein said,

    Tof dat je er workshops mocht geven, het filmpje is erg leuk!

  6. 10

    Uniflame said,

    Hoi hoi,

    Ik ben van de organisatie van Abunai! en ik wilde even laten weten dat ik een link naar je post op ons forum heb gezet. Ik heb blij dat je het naar je zin hebt gehad. En wie weet tot volgend jaar 🙂

  7. 12

    Yak Man said,

    Haha, leuk dat je een leuke dag er van had gehad n_n

  8. 13

    sunnysimo said,

    Nou dat zag er wel gezellig uit toen jammer dat ik toen niet kon :(.
    Super cute trouwens die shirtjes :)! Als je ze gaat verkopen in de toekomst dan koop ik er zeker weten 1 😉 :).

  9. 14

    guillaume said,

    hehe, we wilden meedoen, maar toen we aankwamen zat het al helemaal vol xD volgend jaar heb ik weer een kans 😀

  10. 15

    Ik heb dit helemaal gemist, zag er wel leuk uit!

  11. 16

    DinjaDONUT said,

    Aaah ik was net telaat om mee te doen 😦
    *al kan ik al best goed lucky stars vouwen – ik had er toch bij willen zijn x3*

  12. 17

    Edith said,

    Ik ben verliefd op die tas ^0^

  13. 18

    […] hier mijn blog van vorig jaar met meer info over Abunai, en hier het verslag wat ik naderhand […]


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

