Twitpics #1

Zoals jullie weten twittert MostCutest.nl ook! Daar worden allerlei soorten tweets geplaatst, over nieuwe spulletjes, leuke acties, post die ik binnen heb gekregen en alles wat mij bezig houdt. Af en toe plaats ik ook leuke foto’s, en het leek me leuk om deze even op een rijtje te zetten: een soort kijkje achter de schermen. Er zitten ook oude foto’s tussen, dit zijn vaak producten die niet meer te koop zijn.

677 dagen geleden – heel veel stickerzakjes (m’n eerste twitpic!)

561 dagen geleden – Mobielhangers!

 

558 dagen geleden – Nieuwe visitekaartjes!

 

507 dagen geleden – Lucky stars papier binnen gekregen

369 dagen geleden – een leuk pakketje binnen gekregen!

 

356 dagen geleden: mijn verpakkingslade helemaal netjes opgeruimt (dat is nu weer een mega rommel!)

333 dagen geleden: pakketje voor een vriendin leuk versierd met mijn eigen tape collectie ^_^

 

330 dagen geleden – weer allemaal dozen vol kawaii stuff binnen gekregen!

 

253 dagen geleden – m’n kraam op de kerstfair in Bolsward

 

230 dagen geleden – ik kreeg mijn nieuwe horloge binnen, cuuute hè?

 

228 dagen geleden – nieuwe cookie kettingen in de shop!

227 dagen geleden – ik kocht de allerschattigste sleutelhangers bij de claires! kawaii hè? (gewoon voor mezelf ^_^)

Zo! Da’s al een hele rits twitpics: volgende keer meer achter-de-schermen-foto’s!

10 Reacties so far »

  1. 1

    Priscilla said,

    Wat een geweldige blije dingen allemaal! Ik vind je kraam er zoooo leuk uit zien! Ik zou bijna zelf zo’n soort winkel willen beginnen!

    • 2

      Marjet said,

      Dankjewel! n___n het is ook héél leuk om altijd van die leuke spulletjes te gebruiken/binnen te krijgen/te versturen/te kopen etc. etc. ^_^

  2. 3

    Yak Man said,

    aah, zoveel leuke en schattige dingetjes! ❤ Die koekjes zijn echt leuk ^^!

  3. 5

    floortje said,

    Die bubbelstickerzakjes wil ik echt! ;o Leuk dingen te zien van back-in-the-days 😛 Die bubbels heten volgens mij awachan en zijjn van hhet merk Kamio Japan toch? 🙂

    • 6

      Marjet said,

      Hé Floortje! Da’s alweer een tijdje geleden dat ik die had.. het heet Awawa Chan en ik had er vaker memoblokjes enzo van, maar al een tijdje geen nieuwe collectie van gezien. Klopt, is van Kamio! Cool hè, misschien kom ik het binnenkort weer tegen! n__n Groetjes Marjet

  4. 7

    pippi said,

    is dat horloge van tokidoki? dat is zoooo cool!

  5. 9

    La toya said,

    Most cutest is echt een super leuke webwinkel! Leuke dingen uit Nederland voor een leuke prijs. Gaan jullie uiteindelijk ook nog Rilakkuma beertjes enzo verkopen toevallig?X


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

