MC op Abunai!

Een tijdje geleden (toen ik in China zat! (het klinkt zo leuk om dat te zeggen hihi)) kreeg ik een leuke uitnodiging in mijn mailbox: stichting Abunai nam contact met mij op betreffende een Lucky Star workshop tijdens de Abunai! Conventie 2011. Eerste reactie: hartstikke leuk! In deze blogpost vertel ik wat meer over Abunai en mijn workshop.

Small Banner 04

Stichting Abunai is een organisatie die zich in zet om Nederland in contact te brengen met de Japanse (pop)cultuur. Zij doen dit door onder andere eenmaal per jaar een grote driedaagse conventie genaamd “Abunai!” te organiseren. Deze conventie zal dit jaar gehouden worden van 26 t/m 28 augustus, in de NH Koningshof te Veldhoven. Vorig jaar trok Abunai! ongeveer 2000 bezoekers. Aldus Remco van Abunai. Ieder jaar wordt een bepaald thema aangehouden, dit jaar is dat “Looking for group!”. Er is een groots programma boordevol evenementen, een video programma en competities. Check de site van Abunai voor alle informatie, het hele programma en hoe je aan kaartjes kunt kome.

Klinkt allemaal heel cool. Ik had er wel eens van gehoord en ook wel eens verslagen over gelezen en foto’s van gezien. Ik wilde graag nog een keer naar een dergelijk evenement, en er voor uitgegenodigd worden is natuurlijk helemaal leuk! (o*・ω・)

Op 27 augustus ben ik aanwezig en zal ik van 12:00 tot 14:00 lucky star workshops geven. Het gaat om een vrije inloop: je kunt dus op ieder moment langskomen. Als jij ook op abunai aanwezig bent zou ik het heel leuk vinden als je even langs komt ^_^ ook al kun je al vouwen of houd je er niet zo van: gewoon voor de gezelligheid ^_^.

In mijn workshopruimte zal ik overigens ook een tafel klaarmaken met MostCutest spulletjes die je ter plekke kunt kopen. Scheelt weer verzendkosten en dan kun je het eens in het echt zien ~_^. Als je komt en je hebt bepaalde wensen: laat het me even weten, dan kan ik dat in ieder geval meenemen n___n.

De indeling van de conventie. Er is véél te doen!

Dus:

  • Zaterdag 27 augustus

  • NH Koningshof, Veldhoven

  • 12:00 tot 14:00 uur

  • Workshop lucky star & MostCutest kraam

En? Kom je ook? Of ben je al eens naar een soortgelijke conventie geweest? Wat vind jij ervan? ^_^ Vertel! Nogmaals, kijk voor meer informatie op de site van Abunai. De workshop is trouwens gratis (als je toegangskaarten voor de conventie hebt).

Groetjes Marjet~!

7 Reacties so far »

  1. 1

    nyappyyuzu said,

    Superleuk! Jammer dat ik niet naar Abunai ga (´ロ`;) Wilde wel graag gaan, maar ga in Oktober al naar een event in Düsseldorf ☆ Anyways, have fun at Abunai en veel succes met je workshop en het verkopen van je spulletjes! Ik zou het leuk vinden als je er een blog entry over schrijft (・ω・。)

    • 2

      Marjet said,

      Wat jammer inderdaad, maar misschien een keer bij een ander event! ^_^ Dankjewel, ik heb er zin in en ik ga zeker veel foto’s en/of een filmpje maken voor een leuk verslag op m’n blog! n__n

      • 3

        nyappyyuzu said,

        Ik weet niet of Brussel ver weg is voor je? Maar in november is er een event, Japan Expo en volgend jaar maart is er Made in Asia, echt supergroot, vol met kawaii spulletjes en echt keileuk! Misschien zie ik je daar? ;D
        Kan niet wachten op je verslag over Abunai (*^0^*)

      • 4

        Marjet said,

        Dat zijn wel hele leuke ideeen! Ik kom uit Friesland dus wat dat betreft is het best ver, haha, maar wie weet! Ik ga zeker even contact opnemen met de organisatie om te horen wat de mogelijkheden zijn. Lijkt me heel leuk elkaar daar te zien! ^_^

  2. 5

    Tare said,

    Gelukkig heb ik dan niks te doen, dus ik kom zeker langs! 🙂

  3. 6

    Esmeralda said,

    Awh wat een leuke dingen die lucky stars!

  4. 7

    […] Lees hier mijn blog van vorig jaar met meer info over Abunai, en hier het verslag wat ik naderhand maakte. […]


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

