Ik ben er weer!

Misschien heb je het al gelezen op Twitter of Facebook: ik ben weer thuis!

De afgelopen 10 weken heb ik door China, Thailand en Laos gereisd. Het was echt super cool! Op 6 april vertrok ik en gisteren, 15 juni, arriveerde ik weer op Schiphol. In de tussentijd heeft mijn zusje Hannah mijn webshop ‘onderhouden’ en ik ben heel trots op haar! Ze heeft het super gedaan! ^__^ Ik ben heel blij dat het zo goed is gegaan, en dat MostCutest jullie nog steeds van de schattigste spulletjes heeft kunnen voorzien de afgelopen weken!

De reis was echt ZOOOOOOOOO leuk. Ik ga proberen om de komende weken een aantal stukjes op de blog te zetten met wat ik allemaal heb gedaan en gezien; als jullie dat leuk vinden om te lezen natuurlijk!

Wat ik onder andere heb gedaan tijdens de reis…: inkopen doen voor MostCutest. Echt, ik heb zoooooooooooooooo veel kawaii gezien; wat een gave winkels en leuke spulletjes! Op sommige momenten was ik echt in kawaii shoppingheaven: fantastisch!
De spulletjes heb ik af en toe in een doos naar huis gestuurd en toen ik gisteren de 8 grote dozen zag staan duizelde het me wel een beetje. Wáár ga ik dit opruimen? En hóé moet ik dit allemaal op de site zetten? Oh jee. En dan zijn er ook nog 3 dozen onderweg… oeps! >_< Maar ik denk maar zo: dit doe ik de komende tijd niet meer en ik kan mooi even vooruit \^_^/ (behalve als jullie helemaal los gaan natuurlijk, maar dat is ook niet erg ;-)).

De komende dagen ga ik aan de slag: ik moet heel veel opruimen, de site weer in orde maken, van alles regelen en natuurlijk ook nog bijkletsen met iedereen. Maar ik doe mijn best om zo snel mogelijk wat van mijn leuke vondsten op de site te zetten n___n. Dan laat ik het natuurlijk weten via twitter, facebook, de MC blog en uiteraard de nieuwsbrief. Stay tuned; ik ga hard aan de slag!

9 Reacties so far »

  1. 1

    Laura said,

    Zoals ik al op twitter zei, welkom terug!
    En natuurlijk ben ik ontzettend nieuwschierig naar alles wat je hebt gekocht! Maar doe rustig aan, we zien het vanzelf wel verschijnen :D!

  2. 2

    Lisa said,

    Ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht ! n.n

  3. 3

    Laura said,

    Kan niet meer wachten op de nieuwe spulletjes! Welkom terug! Ik ben benieuwd naar de leuke verhalen!!

  4. 4

    Woow zeg, wat lijkt me dat geweldig wat jij gedaan hebt, ben helemaal jaloers! En ik ben uiteraard ook erg benieuwt naar alle nieuwe artikelen en al je verhalen van wat je daar allemaal meegemaakt hebt.
    Kijk nu al uit naar je volgende blog!

  5. 5

    Myrthe said,

    Welkom terug!Wel echt super vet zo’n reis! Hopelijk mogen we nog een keertje genieten van je belevenissen ^_^

  6. 6

    Lisette said,

    Welkom terug! Ik ben heel erg benieuwd naar je reisverhalen! Natuurlijk ook de spulletjes :p

  7. 7

    yak man said,

    haha, welkom terug! 😀
    Wow, 11 dozen vol met kawaii dingen, dat is bijna elke week 1 doos haha :P. Dat valt toch nog best wel mee? Of waren het hele grote dozen xd?

  8. 8

    insoon said,

    Welkom terug! Het klinkt echt als een super gave reis die je hebt gemaakt. Ben benieuwd naar je verhalen en foto’s. En zóveel dozen vol met kawaii-spulletjes? Leuk!! Ik hou je site in de gaten hoor 😉

    groetjes Liane

  9. 9

    Loes said,

    Yaay! Je bent er weer, was vast SUPER-leuk. Heel erg benieuwd naar de kawaii-stuff die je hebt gevonden ^^


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

