Op reis…. spannend ^_^

Bron foto

Ik ga iets heel cools vertellen! Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan school (HBO communicatie) en toen heb ik het besluit genomen om in het tweede deel van het komende (school)jaar (nu dus) een reis te gaan maken. En dat komt nu wel heel erg dicht bij! Ben je benieuwd hoe, wat en waar naar toe? Lees snel verder ^_^

Het lijkt me altijd al zo gaaf om… guess what… naar Azië te gaan. Dus dat gaan we doen! Samen met mijn vriend ga ik van 6 april tot 14 juni rondreizen (backpacken) door China, Thailand en nog een land (moeten we nog beslissen >_<). We zouden ook naar Japan gaan, maar dat risico nemen we met het huidige gevaar van de kerncentrales etc. maar niet. Ik had me er wel op verheugd, maar het is niet anders. Het is zo erg voor de mensen in Japan wat er daar aan de hand is 😦 wat een ramp!

6 april pakken we het vliegtuig naar Beijing. En op 14 juni vliegen we weer terug vanuit Bangkok. De reis door China hebben we al best wel uitgestippeld, qua te bezoeken steden, Thailand nog niet echt maar dat gaan we voornamelijk doen tijdens het echte ‘reizen’ in de vliegtuigen, treinen etc. Verder is de reis niet echt gepland als in dat we al weten waar we gaan slapen, wanneer we met de trein moeten etc., dat soort dingen regelen we allemaal ter plekke. Best wel spannend allemaal, maar ik ben voornamelijk heel benieuwd! Ik heb de afgelopen weken nog niet zo vaak gezegd “ik heb er zin in”, gek hè? Ik denk dat dat komt door de drukte. Ik heb veel dingen en werk om af te ronden en we moeten ook veel regelen voor de reis. Zo moeten we morgen naar Den Haag voor ons visum, en er zijn nog zoveel andere dingen. Pfew! Ik denk dat we eerst weg moeten zijn, dan heb ik er vast wel zin in ~_^. (duh!!)

Maar nu zul je denken, hoe moet dan nu met MostCutest.nl? Nou, dat is allemaal geregeld. Allereerst is het leuke natuurlijk dat ik tijdens mijn reis ga proberen om héél veel leuke spulletjes in te kopen en contacten te leggen. Dus als ik weer terug ben, kunnen jullie weer heel veel nieuwe spulletjes en een bomvolle MostCutest verwachten. Ohhhh ik ben zo benieuwd wat ik allemaal ga zien!!! ^_^

Wat gaat er in de periode dat ik weg ben veranderen:

  • Mijn zusje Hannah zal de bestellingen gaan verwerken en versturen
  • De levertijd van je bestelling zal iets langer zijn. Hannah heeft niet iedere dag tijd om bestellingen in te pakken en te versturen, dus er zullen per week één of twee verzenddagen zijn. Dit wordt allemaal nog vastgesteld, dan weet iedereen waar ‘ie aan toe is. Als je betaling op de verzenddag binnen is, wordt je pakketje verzonden. Anders ben je de volgende verzenddag aan de beurt.
  • Als je een vraag hebt of een opmerking, duurt het wat langer voordat we hier op reageren. Het kan namelijk zijn dat ik wekelijks de mail langsga om vragen te beantwoorden, en dat Hannah af en toe iets beantwoordt. De reactietijd is hierdoor iets langzamer.
  • Er wordt in de periode dat ik er niet ben alleen geleverd uit voorraad. Er worden in deze periode geen nieuwe spulletjes op de site gezet. Op is op, pas als ik er weer ben zal de site weer helemaal aangevuld worden en zal er een nieuw assortiment komen.
  • Er worden geen nieuwsbrieven verzonden en de MostCutest blog zal op een laag pitje staan.

Natuurlijk komt dit allemaal nog officieel op de site te staan en wordt dit aangepast in de voorwaarden. Maar dan weten jullie er alvast van! Ik ben heel blij dat Hannah het leuk vindt om dit te doen, zodat jullie wel gewoon je kawaii spulletjes aan kunnen schaffen.

Ohhhh het is allemaal zo spannend!! ^_^ Als je nog leuke tips en tricks hebt, ik hoor het graag!

Groetjes Marjet

23 Reacties so far »

  1. 1

    Danielle said,

    Leuk!!!! Veel plezier met de verdere voorbereidingen! Het is gewoon al bijna!! 😀

  2. 3

    Lieke said,

    Leuk allemaal!

  3. 5

    yak man said,

    Oe, wat leuk! 😀 Misschien is het leuk om naar Zuid-Korea te gaan?! Want daar hebben ze vast ook wel leuke spulletjes voor de webshop ^^

    • 6

      Marjet said,

      Bedankt voor de tip! ^_^ inderdaad, dat heb ik ook gehoord! Het ligt alleen niet echt op de route, maar er heen vliegen zou wel kunnen natuurlijk… humz… ik neem het mee hihi! Bedankt!

  4. 7

    Nightessie said,

    Inderdaad spanned en leuk, ik hoop dat jullie een goede en leuke reis krijgen.
    Groetjes Esther http://nightessie.blogspot.com/

  5. 9

    Deirdre said,

    Wat gaaf zeg!! Wij wouden dit jaar ook naar Japan gaan maar dat gaan we ook niet meer doen 😦 Het wordt waarschijnlijk New York ofzo.. Jammer want ik wou super graag cute stickers en ansichtkaarten kopen, even kijken wat NYC te koop heeft 😛

    Heel veel plezier en ik ben heel erg benieuwd naar je reis!

    • 10

      Marjet said,

      Ja, ik ben zo benieuwd. New York is ook super zeg. Daar wil ik volgend jaar heen denk ik ;-). Ach, daar zijn vast ook wel cute spulletjes ^_^. Ik denk dat ik wel af en toe een update plaats op mn blog, ook met dingetjes die ik gezien heb die supercute zijn enzo 😉 misschien ook wel een filmpje ofzo! 😀 Hopelijk is dat mogelijk.

  6. 11

    Cynthia said,

    Alvast heel veel plezier en een goede reis toe gewenst 😀

  7. 12

    Mirjam said,

    Wat gaaf zeg! Wij komen net terug uit Thailand, de dingen die ik kan aanbevelen zijn: Fietsen met Ko van Kessel in Bangkok, Sundaymarket in Chiang Mai en de weekend market in Bangkok, en het relaxte eiland Koh Lanta!!

  8. 14

    Wabbit said,

    Veel plezier op vakantie 🙂 en ik benieuwd naar alle nieuwe spulletjes op most cutest als je weer terug bent

  9. 15

    Laura said,

    Oeww wat gaaf zeg! Alvast veel plezier :D!
    Ga je nog een blog bij houden over je avonturen?

  10. 17

    Loes said,

    Cool: die landen in Azie. Als ik jou was, zou ik wel super blij zijn. Geniet er maar lekker van!

  11. 19

    livebeauty said,

    Wat gaaf zeg!!! 🙂

  12. 20

    Lilia said,

    Wat coowl ^^ Heel veel plezier :D:D:D
    Geniet ervan en maak veel fotos 😉

    Ik weet niet of het in jouw route zit, maar je moet echt naar Singapore gaan.
    Ze hebben daar ook echt leuke winkels en het is echt een superleuk land.
    Aardige mensen, schoon en veilig.

    Ik weet niet of je bekend bent met de Koreaanse cosmetica Etude House. Hun producten zijn echt cute en de winkels ook. Helemaal in het roze ;p
    Hier is de site: http://www.etudehouse.com/eng/main.jsp en je kan ook de adressen vinden waar.

    En rond eind mei tot juli is in Singapore is de Great Singapore Sale. Hier is de site: http://www.greatsingaporesale.com.sg/2011/english-html/intro.html
    Veel winkels houden dan een Sale, veel hoge kortingen 😉

    Ook niet vergeten misschien kan je naar Indonesie. Daar zijn ook heel veel schattige winkels. Jakarta is wel superdruk. Je zit altijd in de file. Je kan dan beter naar Bandung gaan. Daar hebben ze veel fashion outlet stores en ook winkels met schattige spulletjes. Bali is ook erg leuk natuurlijk.

    Hong Kong schijnt ook superveel leuke spullen te hebben. Mijn vriendin had een fuji instant camera met films meegenomen. De frames zijn van Hello Kitty, Mickey Mouse, Winnie de Pooh etc. In Azie is dat helemaal in. Je ziet het ook in Koreaanse drama series.

    Deze heb ik: http://cgi.ebay.nl/Fuji-Instant-Instax-Mini-7S-Polaroid-Camera-Film-Case-/250689774118?pt=AU_FILM_CAMERAS&hash=item3a5e466226

    Oeh, sorry veel geschreven. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Je kan altijd vragen stellen als je iets wilt weten over Singapore of Indonesie of over wat anders.

    Maar alvast een hele hele hele goede reis!!!

    Groetjes

  13. 22

    Lija said,

    Wat ontzettend tof! Wil je heeeeeeeel veel plezier toewensen. Weet zeker dat je een ongelofelijke tijd tegemoet gaat. Zoveel mooie ervaringen en momenten! Trust me, als je eenmaal met reizen bent begonnen, wil je blijven reizen. Geniet er met volle teugen van, voor je het weet is het voorbij.

  14. 23

    ooh super!! goede rijs.
    Wij gaan elk jaar en mijn favoriete ‘bij-‘land is cambodia.

    xxx


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

