In de CosmoGIRL!

Ik heb weer een heel langdurig vreugdedansje gedaan: ik sta in de cosmogirl! Echt héél erg leuk!

Ze hebben een superleuk stukje over de site geschreven en ik vind het ook zo leuk dat mijn naam wordt genoemd. Dat valt wel op!! Iemand sprak mijn vader er al op aan, grappig! En wat ook super is: er staat ook een plaatje van de kawaii ijsje ketting in de inhoudsopgave. Heel erg leuk!

De cosmogirl is een superleuk blad en gaat deze maand over “young talent”. Ze stippen mij ook aan als “young talent” *trots*. Er staan allemaal leuke interviews in met succesvolle meiden en leuke tips om je eigen talenten te ontwikkelen. Een leuke leestip dus!

En dan willen jullie nu natuurlijk zien wat er in staat; here it comes! n___n

7 Reacties so far »

  1. 1

    Lieke said,

    Ik heb het gelezen! Ik dacht gelijk van: he dat ken ik haha ^^

  2. 2

    Wendy said,

    AW mostcutest.nl wordt echt beroemd! 😀
    Zelfs in de Cosmogirl ook al >u<!

  3. 3

    Loes said,

    Ik zal echt trots zijn; Mostcutest.nl wordt steeds een stukje beroemder ;D!

  4. 4

    Nina said,

    Hej, zo leuk!
    Maar ik hoop niet dat de prijzen omhoog gaan als er meerdere mensen komen:(
    Ik smeek al heel lang bij m’n ouders of ik iets mag kopen maar het mag NIET:O
    Zelfs niet van m’n eigen geld.
    ‘Ja Nina je geld gaat ook een keer op hoor’
    Het duurste wat ik ooit van m’n eigen zakgeld heb gekochtis 17euro:P
    Het enige wat ik wil zijn die strookjes van 1,25 ofzo.
    Maar ja dat mag niet:(

  5. 5

    Cynthia said,

    Je wordt steeds meer beroemd! Keep going girl! \(^o^)/

  6. 6

    yak man said,

    Oe wat leuk! 😀
    Trouwens ik heb een stukje over je webshop geschreven 🙂

  7. 7

    Joelle said,

    Ik heb je site van Cosmogirl.
    Echt zoo kawaii ^^
    x Joelle


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

