Knuffeltjes, stickers & ander leuks

Ik heb weer wat leuke spulletjes aan de site toegevoegd! Onder andere héle schattige insteekmapjes van Miki en een leuke van kireizukin seikatu (deze naam ken ik niet uit mijn hoofd >_<). Verder wat briefpapier, schriftjes (ERGGG cute), knuffeltjes en een enorme lading stickerzakjes. Kun je weer fijn alles beplakken! ^___^

`

Ook is er nog een heel leuk nieuw pakje lucky stars papier; fluorescerend in allerlei kleurtjes met mooie gouden tekentjes: klik!

Ik zou zeggen; neem snel een kijkje before it’s gone ~_^

5 Reacties so far »

  1. 1

    ° Insoon ° said,

    Oh.. ik ga straks even op je site kijken hoor 🙂

    groetjes Liane

  2. 2

    Lieke said,

    Ah die knuffeltjes zijn lief!

  3. 4

    Cynthia said,

    Leuk! Ik ga eens even koekeloeren op je site 😉

  4. 5

    Veronique said,

    hoi! ik heb een abonnement van tina, en daar stond je ook in!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

