Kawaii pretparken: Sanrio puroland

File:Sanriopuroland-outside-summer2007.jpg

Dit staat al een tijdje op mijn lijstje om over te bloggen. Sanrio Puroland, één van de kawaii pretparken in Japan. Dit… is…. zo….. cool. We moeten hier echt eens een MostCutest meeting organiseren. Of weet je wat: een MostCutest reis! Waah! Lees snel verder!

Sanrio Puroland is een indoor pretpark in Tama New Town, Japan. Bijna 1,5 miljoen mensen gaan hier jaarlijks heen voor een flinke dosis cuteness. Het park bestaat al sinds 1990 en is in handen van Sanrio. Het park staat dan ook helemaal in het teken van de Sanrio characters. Met als allergrootste natuurlijk Hello Kitty, maar ook de andere cutie characters zoals My Melody, Cinnamoroll, Usahana en Keroppi zijn vertegenwoordigd.

Wat is er te doen? Er zijn diverse attracties, achtbanen, musicals, restaurants en natuurlijk winkels. Een soort disneyland, maar dan met sanriocharacters. Wauw! I wanna go! En nu door naar de foto’s! n__n

Stap maar in! bron

Cuuuute! bron

Even een snack tussendoor? Zelfs die zijn schattig. Dit is in het cinnamoroll café! bron

Awww! Theekopjes attractie! bron

More cute food! n___n bron

Lekker dobberen door een übercute landschap bron

Je hebt je muntgeld hier hard nodig… bron

Dus…. volgens mij is dit voor de echte kawaii liefhebbers wel écht een hotspot om te bezoeken! n___n Er is nog een kawaii pretpark in Japan. Deze zal ik de volgende keer bespreken.

11 Reacties so far »

  1. 1

    Dewwellie said,

    WOW!! laten we met alle kawaii fans hierheen gaan! onszelf verdrinken in cuteness! echt gaaf! (en ook wel een beetje weird… hihi)
    Japanners zijn echt uber geweldig, dat ze zoiets doen!

  2. 2

    Laura said,

    Oeww wat gaaf ❤

  3. 3

    Lieke said,

    geniaal xd

  4. 4

    Marjolein said,

    Haha cutee! 😀

  5. 5

    Loes said,

    WAAH.. die laatste foto; helemaal gelijk. Wie weet kom ik der ooit en dan kijk ik m’n ogen helemaal uit, aahah :*.

  6. 6

    Roos said,

    Die laatste foto is inderdaad geniaal!

  7. 7

    Wendy said,

    Oeeh ja!
    Ik heb al altijd naar Japan willen gaan, SERIOUSLY! >u<
    't lijkt me super leuk om met z'n allen op een tour vol cuteness te gaan!
    Echt een goed idee :3!

    xx Wendy

  8. 8

    Wabbit said,

    Zo’n most cutest japan reis lijkt me wel wat 😀 volgens mij zouden we daar allemaal wel willen blijvan wonen dan lol!

  9. 9

    Bianca said,

    Super gaaff !!
    how cute
    iloveit

    liefs

  10. 10

    femke said,

    ja een mega most cutest reis naar Japan echt vet 😀 ik boek meteen 🙂

  11. 11

    layleiigh said,

    OMY hahha hier moet ik echt heen zoo zoo super lief ik zou alles well mee naar huiswillen nemen dan daar en het park in me eigen achtertuin willen neerzetten xD haha zoo zoo lief ik ga hier zeker weten eens heen ik will naar het cinnamoroll cafe xD te lief gewoon te lief <33 .X


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

