Lucky stars in de tina!

Afgelopen week stond er een superleuk stukje over het MostCutest lucky stars papier in de tina! Wiehiee!! MostCutest wordt beroemd! 😀

7 Reacties so far »

  1. 1

    Myrthe said,

    Leuk dat je in de tina staat 😀 dit boekje las ik vroeger altijd ^_^

  2. 2

    Lieke said,

    Dat boekje las ik ook altijd (:

  3. 3

    Loes said,

    Leuk hoor >.<!

  4. 4

    Edith said,

    Dat las ik vroeger, je staat ook in de cosmogirl die donderdag in de winkel komt.

  5. 6

    Ariane said,

    Ze zijn zoooo super leuk!!!!
    Ik en mijn zusje zijn helemaal fan van de Lucky Stars!!!

  6. 7

    Veronique said,

    ik lees ook tina! ik had gezien dat je erin stond! echt heel vet!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

