Uitslag valentines winactie

Allereerst wil ik graag zeggen tegen iedereen die mee hebt gedaan; heel erg bedanktr voor alle complimentjes, ideeen en tips die jullie me hebben gegeven. Super!!! Hier kan ik wat mee! Echt heel erg leuk om te lezen! Natuurlijkis het voor mij te moeilijk om een winnaar te kiezen die ik het leukste vond. Iedereen die meedeed was leuk! Dus heb ik besloten om de winnaar uit te laten zoeken door de random.org generator website. Het werkt zo: er waren 18 comments op mijn blog, deze zijn genummerd. Ik geef de machine de opdracht om één getal uit te kiezen van 1 t/m 18… en het is geworden….:

Nummer 5! It’s….. Wendy! Gefeliciteerd!

^__^ Ik word altijd helemaal vrolijk van de producten in de shop!
nu ook die gave brede rollen tape en er waren pas ook van die leuke kettinkjes! Wat ik mis zijn leuke kado-zakjes / tasjes, bijvoorbeeld een set van 25. Die ik dan zou kunnen kopen om goodies mee in te pakken of traktaties.

Super veel complimenten voor de site! Samen met @madebykimme verspreid ik je flyers met veel plezier in de goodie-pakketjes en ik hoop dat je daardoor veel nieuwe klanten hebt gekregen en nog krijgt!!!
De flyer is top vormgeven!

Succes met alles!

Wendy, ik neem contact met je op en je prijs komt zo snel mogelijk naar je toe. Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken; ik ga zeker met de genoemde ideeen aan de slag. Enne, niet getreurd, ik organiseer snel weer een leuke winactie! n____n

9 Reacties so far »

  1. 1

    Lieke said,

    Gefeliciteerd! =D

  2. 3

    Dewi said,

    Congratz Girl! 😀

  3. 4

    Marjolein said,

    Gefeliciteerd!

  4. 5

    Myrthe said,

    gefeliciteerd 😀

  5. 6

    wendy said,

    Wat leuk! Ik heb gewonnen! ^__^ Dank voor de felicitaties Lieke, Lisa, Dewi, Marjolein en Myrthe!

  6. 7

    […] This post was mentioned on Twitter by wendy de boer, Marjet. Marjet said: Nieuwe blogpost: Uitslag valentines winactie http://bit.ly/ens6UK […]

  7. 8

    Wabbit said,

    grats 🙂

  8. 9

    Loes said,

    Gefelciteerd Wendy :).


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

