Nieuwe kaartjes en stickers!

Mijn MostCutest kaartjes waren op… en dat houdt in: nieuwe kaartjes ontwerpen! Leuk leuk leuk! ^__^ Ik ging aan de slag en gisteren kwamen ze binnen. Ik ben er súúúper blij mee. Het is zo leuk om je eigen ontwerp gedrukt te zien. De kleuren zijn heel mooi uitgekomen en de kaartjes zijn echt supervrolijk. Tadaaa:

<br/><a href="https://i2.wp.com/oi51.tinypic.com/2h4i1yw.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

<br/><a href="https://i0.wp.com/oi55.tinypic.com/25jv5zk.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

En terwijl ik toch bezig was…. ik wilde al zo lang MostCutest stickers… dus die heb ik ook maar besteld n___n.

<br/><a href="https://i2.wp.com/oi55.tinypic.com/2uj2r7l.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

<br/><a href="https://i1.wp.com/oi55.tinypic.com/5018p4.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Zo! Ik heb weer genoeg spulletjes om goed en leuk voor de dag te komen ^^. Van plan binnenkort weer een bestelling te plaatsen? Dan kun je de kaartjes en stickers in het echt bewonderen, want ik stop ze natuurlijk in alle pakketjes die ik wegstuur!

8 Reacties so far »

  1. 1

    Xlorlor said,

    Superschattig! =D

  2. 2

    Deirdre said,

    Jaaa gaaf!! Die wil ik ook 🙂

  3. 3

    Marjolein said,

    Oh super schattig 😀

  4. 4

    Lisette said,

    Wat super gaaf!!

  5. 5

    Wabbit said,

    vandaag m’n pakketje ontvangen mét nieuwe sticker en kaartje 😀 heel cute

  6. 6

    Myriam said,

    Ze zijn erg leuk geworden.
    Liefs, Myriam

  7. 7

    wendy said,

    Heeeel erg mooi gedaan! Stuur ons gerust een stapeltje op! Dan komen ze in onze goodie-pakketjes!
    Nu zitten de ”oude” flyers erin, die zijn bijna op!!!
    Je hebt het adres van Kim he? @madebykimme

    echt super gaaf gedaan, ik word er helemaal hebberig van!!!! En ga dus gauw even in je shop snuffelen!!!

    Wendy
    @wendydeboer

  8. 8

    Cynthia said,

    Ziet er erg cute uit. Leuk!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

