Happy valentinesday winactie! ♥

Iedereen een hele fijne valentijnsdag toegewenst! キャー(>ω<*)ノノ田♥

In het teken van valentijnsdag leek het mij leuk om een kleine winactie te organiseren. Gewoon; omdat het kan ^_^. Ennnn wat kan je winnen? Een cute hartjestape en kawaii rilakkuma insteekmap! Superleuk en altijd handig! n___n

<br/><a href="https://i0.wp.com/oi55.tinypic.com/2ce215l.jpg" target="_blank">View Raw Image</a> 

Wat moet je doen?

Laat een berichtje achter op dit blogbericht, mét geldig e-mailadres zodat ik contact met je op kan nemen, waarin je aangeeft waarom je zo gék bent op MostCutest.nl. Ook zou ik het leuk vinden om te horen wat jij nou nog mist op de site. ^__^

De actie eindigt 16 februari om 22:00 uur. Donderdag 17 februari zal ik de winnaar bekendmaken! Veel succes n____n

18 Reacties so far »

  1. 1

    Naomi said,

    Ik (L) MostCutest omdat ik welgeteld maar twee mede-Friezen ken die handelen in kawaii and cute ^-^

  2. 2

    Francisca said,

    Kawaii! 幸せなバレンタインデー (letterlijk vertaald: een gelukkige valentijnsdag). Leuke wedstrijd, misschien doe ik nog mee. Maar ik moet eerst nog even huiswerken ^^

  3. 3

    supketchup said,

    Hoewel ik een pesthekel heb aan valentijnsdag doe ik toch mee, want schattige goodies zijn wel altijd welkom 😉 Daarom ben ik ook zo gek op je site, en omdat je nog wel een hele persoonlijke webshop hebt (of in ieder geval, toen wij nog heen en weer hebben gemaild na de bestelling haha ;)). Ik zou het wel tof vinden als je ook make-up zou verkopen met een schattig kawaii-tintje, al is dat misschien wat lastig :p

  4. 4

    Myrthe said,

    owww I love it! Ik doe mee 😉 Ik heb helaas eigenlijk nog helemaal niet besteld via je je shop maar dat komt omdat ik op het moment echt blut ben 😛 Ik heb zelf wel een hele leuke wishlist gemaakt ^_^ dus zodra ik mijn geld binnen heb komt er een bestelling!

    Het lijkt me leuk als je iets van nagellak of nailart ofzo iets gaat verkopen in je shop en dan ook met kawaii plaatjes enzo ^_^ schattige kleurtjes etc.

  5. 5

    wendy said,

    ^__^ Ik word altijd helemaal vrolijk van de producten in de shop!
    nu ook die gave brede rollen tape en er waren pas ook van die leuke kettinkjes! Wat ik mis zijn leuke kado-zakjes / tasjes, bijvoorbeeld een set van 25. Die ik dan zou kunnen kopen om goodies mee in te pakken of traktaties.

    Super veel complimenten voor de site! Samen met @madebykimme verspreid ik je flyers met veel plezier in de goodie-pakketjes en ik hoop dat je daardoor veel nieuwe klanten hebt gekregen en nog krijgt!!!
    De flyer is top vormgeven!

    Succes met alles!

  6. 6

    rabbitjes said,

    He Marjet,
    super winactie zeg. Allereerst moet ik zeggen dat ik valentijnsdag haat, ik vind het de meest commerciele dag van het jaar, maar dat mag de pret van de winactie niet drukken. Waarom ik zou van kawaii en deze webshop houdt, nou dat is simpel, Aristoteles zei altijd: het doel van het leven is gelukkig worden. nou met deze kawaii spullen kan dat dus ik heb mijn doel bereikt denk ik. kleur en kawaii maken je dag gewoon leuker en dus beter. Jij bent dus eigelijk degene die mij helpt mijn leven beter te maken dus daar ben ik je dankbaar voor, ik heb namelijk nog geen andere (nederlandse) kawaii shop gevonden. Verder lijkt het me leuk als je ook kleding zou kunnen verkopen op mostcutest want kawaii kleding kan ik nergens vinden

  7. 7

    Sanneke said,

    Ik doe graag mee want ik ben gek op alles wat er schattig uit ziet. ^-^
    Ik zou graag meer Hello kitty zien want daar is er nooit genoeg van. 😀 Ik ben helemaal gek van Hello kitty! Ze maakt me onzettend vrolijk.

  8. 8

    Suikerbollie aKa Sarah said,

    Hoi,

    Superleuke site! probeer al dagen te beginnen snuffelen om te bestellen en net nu ik het wou doen zag ik dit 🙂
    Ik wil ie wel winnen. Mijn vent weet welke dag het is, maar dit is voor hem een normale dag 😦 echt niet leuk en zielig hoor als je dan nog eens al die verliefde koppeltjes hoort praten op facebook en ziet lopen enzow 😦
    Krijg ik dan van jou m’n Valentijntje?! Alsjebliiiiieft?! *kijkt heel sip, maar probeert toch ook schattig naar je te kijken, gelijk een smekende pup, nou deze altijd onweerstaanbaar, maar kom :-D*

    Groetjes

  9. 9

    Dewi said,

    De spulletjes zijn zó lief, als ik online mocht bestellen, zou ik minstens 1x per maand iets moeten bestellen, maar met deze winactie kan ik wel iets cute’s van mostcutest.nl in huis hebben. Weet je wat ook vet cute zou zijn? Hello Kitty oorbellen! 😀 Die heb ik nog niet gezien op de site.

    xoxo

    btw. Happy Valentine’s Day! ❤

  10. 10

    Wabbit said,

    Ik ben zo dol op mostcutest omdat ik hier alles kan bestellen wat het hebberige-kawaii-monster in mij graag verlangt én veel goedkoper dan elders (bijv. ebay)
    Ik zou graag mameshiba en mamegoma (plushies vooral) artikelen zien,cute iphone cases, meer verschillende phonestraps/charms…eigenlijk gewoon alles!
    Happy valentines!

  11. 11

    kimberley_ve said,

    oeh wat worden we weer verwend.
    ik doe zeker mee.
    ik vind je webwinkel zo geweldig omdat ik hier maar weinig kawaii spullen kan vinden en je bij je webwinkel genoeg leuks hebt.
    ik zou het wel leuk vinden als er iets meer knuffeltjes (niet van de hele grote en dure) bij zouden komen.
    heel veel sucsses mensen!
    groetjes,
    kimberley

  12. 12

    Jolien de Vries said,

    Die spulletjes zijn zoo leuk en schattig, ik doe zeker mee.
    ik zou het leuk vinden als er haarspulletjes kwamen zoals leuke stiekjes, haarbanden, kleine borsteljes (voor mee te nemen),klipjes of bijv. een schuifspeld met een schattig strikje. Ook zou ik het leuk vinden als er armanden kwamen.
    ik moet nog even zeggen dat ik je webshop echt geweldig vind.
    xxxx Jolien

  13. 13

    Hey, ik ben echt een enorme fan van all things kawaii en kwam per toeval op deze site terecht. Alles wat met Japan te maken heeft, vind ik geweldig, van Japanse cinema en J-pop tot Hello Kitty, Totoro en Sailor Moon. Daarom ben ik blij te zien dat er in Nederland ook mensen geobsedeerd zijn door Japanse toys en gadgets. Verder vind ik het heel inspirerend dat jij op je 18 deze webshop hebt opgericht! Dat geeft me hoop om zelf ook dingen te beginnen!

    Wat ik zou verbeteren aan de site: In de wat is most cutest-sectie staat een schrijffoutje: Kello Kitty ipv Hello Kitty en Sanrio staat ook apart vermeld. Misschien zou je beter kunnen zeggen Sanrio met o.a. Hello Kitty, My Melody, … het is maar een idee

  14. 14

    Loes said,

    Hallo Marjet, ik wil graag meedoen met deze leuke actie! Ik ben gek op Mostcutest.nl omdat: het echt een geweldige site is, je kunt er terecht voor bijna alle kawaii-stuff! De website ziet er ook gewoon geweldig uit, en deze site heeft hele erge aantrekkingskracht voor alle kawaii-liefhebbers (als je dat maar weet) ;). Wat ik nog mis op deze site zijn: leuke kawaii-posters, maar ook manga dingetjes en dat was het wel ongeveer.

    Vriendelijke groetjes: Loes.

  15. 15

    Lieke said,

    Ik hou van je site omdat er gewoon te gekke cute dingen op staan. Ik heb nog steeds niks bij je besteld & daar schaam ik me diep voor. Maar mijn rekening moet er ook mee eens zijn en jammer genoeg sputtert die elke maand weer tegen. Hoe zou dat nou komen? ö
    Wat ik nog mis in je shop? Misschien grotere portomonee’s? Thee mokken. Slaap maskers en spiegeltjes.. Dat is wat ik nu kan verzinnen. Maar eigenlijk is je shop al compleet hihi …

    Ow en ik verzin nog iets: leuke doosjes waar je spulletjes in kan opbergen. Dat is zou me echt tof lijken!

    Ik hoop dat je hier wat mee kan. 🙂

  16. 16

    sarah jacquet said,

    Ik zou wel heel graag willen winnen omdat het bij mijn vriend na twee jaar net op valentijn is geeindigd. Ik ben nog steeds er niet over. En ja mss mag ik dan toch ergens een klein beetje geluk hebben en winnen. Groetjes,
    sarah

  17. 17

    Aisha said,

    Ik ben zo gek op mostcutest omdat ik na mijn reis naar Tokyo gewoon in NL kawaii spulletjes aan kan schaffen!

    Wat ik graag nog zou zien: Rilakkuma mokken!! In Tokyo hadden ze super leuke van zn kop met een dekseltje erop, maar zo dom als ik ben heb ik die niet meegenomen en nu heb ik spijt 😦 Ik hoop dat ik ze ooit nog ergens vind!

  18. 18

    Lanny said,

    Hi Marjet,
    Ik heb net je pakketje ontvangen en uitgepakt. Ben super blij met de spulletjes die ik heb besteld. En tussen het bestellen en ontvangen van de spullen zit best weinig tijd.

    Wat mis ik op de site… *hmmm*
    Ik zou het leuk vinden om gratis knutsel-dingetjes te kunnen downloaden/printen van je site. Zoals kalender van de maand, boekenlegger, etc. bijvoorbeeld. En dat er elke maand weer iets nieuws is. Draagt tevens bij aan je marketingstrategie, want mensen komen elke keer terug om te kijken of je weer iets leuks hebt om te downloaden. Plus… nog belangrijker ze kijken in je winkel of er weer iets nieuws bij zit. 😉

    Maar wat ik aan producten mis? Decoden telefoon covers die super zoet zijn. Dat zie je in Nederland nog heel errugh weinig.


Comment RSS · TrackBack URI

Plaats een reactie