New stuff!

Ik heb weer leuke nieuwe spulletjes binnen gekregen. Ook zo benieuwd? Je ziet alles onder nieuwe producten op de site! Neem snel een kijkje! ^-^

Vergeet ook zeker niet een kijkje te nemen bij de nieuwe categorieen: superzoete zakspiegeltjes, grote tape en kawaii knuffeltjes. Ik vind alles zo cute! Wat vinden jullie ervan?

Hieronder nog een paar ‘backstage’ foto’s. Veel kijk- en shopplezier!

<br/><a href="https://i0.wp.com/oi55.tinypic.com/2d7x84n.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

<br/><a href="https://i2.wp.com/oi56.tinypic.com/2yuj445.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

<br/><a href="https://i2.wp.com/oi52.tinypic.com/2h4me6x.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

<br/><a href="https://i1.wp.com/oi53.tinypic.com/2lm3t5y.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Zo! Wat ben ik ook weer georganiseerd! ^__^

5 Reacties so far »

  1. 1

    Myrthe said,

    wat een leuke spulletjes 😀 word er echt hebberig van 😉

  2. 2

    Cynthia said,

    Dat ziet er weer erg cute uit! Ik ga binnenkort weer eens even wat bestellen 😉

  3. 3

    Wabbit said,

    zomg ik zou het allemaal wel willen hebben 😀
    p.s Ik vond je ene blogpost over de kawaii collecties van andere mensen wel tof,misschien een idee om er een rubriek van te maken? Lijkt me wel leuk om te zien wat andere mensen hebben opgespaard :3
    Greetz.

    • 4

      Marjet said,

      Ja, ik heb daarin een oproepje gedaan waarin ik iedereen vraag foto’s op te sturen, zodra ik er weer een paar heb post ik ze op m’n blog! ^___^

  4. 5

    rabbitjes said,

    ow als ik dit zo zie wordt ik toch zoooo jaloers =D


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

