Actie + aantal nieuwe producten

(^-^*)/コンチャ! De komende week kun je profiteren van een leuke actie op MostCutest.nl; op alle kawaii sieraden geldt namelijk 15 % korting! Yeeh! Sla dus je slag! Een ketting kost nu slechts €4,20, en een ring slechts €2,95!

Daarnaast heb ik een aantal leuke nieuwe producten op de site geplaatst. Nieuwe lucky stars pakketten, héle schattig Rilakkuma insteekmapjes en een schattige Mamegoma en Japanse faces decotape.

Wat ook super leuk is, zijn de nieuwe oorbellen. Nikkelvrije lollypop, strawberry en bow stekers. Cúúúte!

Tot snel op www.MostCutest.nl! (*^▽^)/

6 Reacties so far »

  1. 1

    Wendy said,

    Hey Marjet! 😀

    Die nieuwe insteekmapjes zijn weer zoo schattig <3!
    die zien er anders uit dan de oude die je kreeg o.o

    en de decotapes zijn ook kawaii!

    Xx Wendy

  2. 3

    Cynthia said,

    Leuk! Ik ga gauw effe een kijkje nemen 😉

  3. 4

    Wabbit said,

    Onwijs leuke spullen in je shop. Ik vroeg me af of je ook nog plushies,fotolijstjes,posters misschien gaat toevoegen? Waar gebruik je lucky stars eigenlijk voor?
    greetz

    • 5

      Marjet said,

      Hoi Wabbit! Heel erg leuk om te horen, dankjewel! Ik ben wel bezig met nieuwe, grotere producten. Plushies komen er, maar fotolijstjes en posters ben ik nog niet tegengekomen. Ik doe mijn best! Lucky stars zijn gewoon heel erg leuk om te vouwen, maar je kunt ze ook gebruiken om cadeau te doen (zo geef je iemand een beetje geluk) of om voor de sier neer te zetten in een mooie vaas of fles. Staat heel leuk!

  4. 6

    Wabbit said,

    Ik kan niet wachten op de plushies dan :3 luv ‘em
    Leuke tip om ze in een vaas of fles te doen! Elke keer als ik naar je webshop ga wil ik alles wel bestellen haha


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

