MostCutest cupcake wrapper

Éen van mijn bezoekers, Ann, stuurde me vorige week een mailtje. Ze had een superleuke verrassing voor me gemaakt! Ze zag namelijk mijn cupcakes, en heeft toen een heuse Cupcake Wrapper voor me gemaakt. Cute! Dus, heb je zin om je cupcakes een kawaii tintje te geven, print dan deze wrapper uit. Als je deze langs het randje uitknipt, kun je deze gemakkelijk om je cupcake-bakvormpje heen vouwen en is je cupcake helemaal kawaii! Heel erg leuk, super bedankt Ann! Jullie moeten zeker eens op haar leuke Bento website kijken! Daar staan nog meer leuke bak- en kookideeën en deelt ze meerdere cupcakewrappers! ^___^

2 Reacties so far »

  1. 1

    Lisa said,

    Aw cute! Lief dat ze dat heeft gemaakt :3

  2. 2

    supketchup said,

    Ah leuk idee, ook erg mooi gemaakt!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

