Lucky star filmpje

Lucky stars zijn supercute! Ik heb er al veel vaker over geschreven… maar ze zijn gewoon zo leuk! Toch is het in het begin soms best moeilijk om zo’n sterretje te vouwen. Ik krijg er best vaak vragen over, en mensen vinden de demonstraties op markten e.d. altijd heel erg leuk. Vandaar dat ik onderstaand filmpje heb gemaakt. Veel vouwplezier en geluk toegewenst!

Je kunt de video in HD bekijken, dan is ‘ie het mooist. Je kunt je ook subscriben op mijn kanaal, of een “leuk” geven (duim omhoog) op mijn video! ^___^ Open het filmpje dan in het Youtube scherm (dubbelklikken).

Ik probeer snel weer een leuk filmpje te maken. Wat zou jij leuk vinden om te zien? Let me know!

6 Reacties so far »

  1. 1

    femke said,

    hooi marjet, leuk stukje 🙂 ik ben gek op lucky stars 😀 ik zou ook erg graag wat meer mamegoma dingen willen zien ik ben er echt helemaaal aan verslaafd
    daag 🙂 femke

    • 2

      Marjet said,

      Hoi Femke! Bedankt! Leuk dat je van bent van mamegoma, is ook wel heel cute ^__^ heb je de memoblokjes, briefpapier en potloden gezien op de site? Ik doe altijd mijn best om meer spulletjes in te kopen! Groetjes!

  2. 3

    supketchup said,

    Oeh ik hou van lucky paper stars!

  3. 4

    Uniflame said,

    Ik zou wel eens willen zien hoe je een uiltje maakt van origami 🙂

  4. 5

    HEy said,

    ik vind mamegoma niet zo heel schattig.
    Ja natuurlijk wel maar niet zo speciaal dat ik er weg van ben.
    Dat ben ik dus wel van lucky paper stars 🙂
    Alleen mag ik ze niet via internet kopen van mijn moeder.
    Dus moet ik wachten tot dat ik ze ergens vind.
    😦 Iemand tips? Of mag ik dat niet zeggen???”
    Omdat ze het anders niet kopen:P
    Srryyy anders..
    Dan mag je het wel verwijderen 🙂

    • 6

      femke said,

      euhm ik weet wel een soort vn manier die ik zelf ook heb gevonden dan moet je intypen bij google afbeeldingen lucky stars papier… als je dan even goed zoekt vind je ook strookjes om uit te printen ze zijn wel een beetje onhandig om mee tewerken maar het is alvast wat 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

