Doelen voor 2011

Bron foto: Charuca

Om te beginnen wil ik jullie graag allemaal een kleurrijk en kawaii 2011 toewensen! May all your dreams come true! (*≧▽≦)

Vorig jaar heb ik dit ook gedaan. Mijn doelen voor 2010 in een blogje verwerkt. En ik mag jullie met trots meedelen: ik heb al mijn doelen behaald! ^__^ Kort gezegd; ik vulde de winkel bijna maandelijks met héél veel nieuwe spulletjes en in oktober lanceerde ik een nieuwe site mét winkelwagentje. Ik bezocht een aantal markten en ik heb wel aardig wat blogjes geplaatst al kan dat nog steeds meer. Ook het professionele gedeelte is me goed gelukt; ik stond in de tina en de fancy en heb er veel leuke nieuwe ‘fans’ bijgekregen. Ik mag heel erg tevreden zijn over 2010!

Dan nu mijn doelen voor 2011:

  • Nog meer nieuwe spulletjes! Ik wil mijn assortiment graag uitbreiden met wat ‘grotere’ producten, hopelijk kan ik nóg meer leuke kawaii spulletjes vinden ^__^
  • Een jaar waarin ik mijn landelijke bekendheid nog meer wil vergroten. Tina, Fancy; supergaaf! What’s next? n__n ik ga ervoor!
  • De site nog verder professionaliseren. Zou het me lukken om Ideal aan de site toe te (laten) voegen?
  • Een tijdje geleden maakte ik mijn eerste filmpje: het uitpakken van een doos vol cute stuff! Dit wil ik graag vaker gaan doen; filmpjes maken vol cute stuff!
  • Een jaar waarin ik weer veel in contact wil komen met MostCutest fans: ik heb vandaag een facebook pagina aangemaakt. Word je ook fan? Daarnaast is het altijd leuk om bezoekers op markten etc. te ontmoeten, dus ik hoop ook weer een aantal keer op een leuke markt te staan.
  • En tot slot een klapper van een doel; ik wil naar een land waar cute stuff vandaan komt, zoals China, Japan, Thailand… Hopelijk lukt het me om dit jaar een land in Azië te bezoeken waar allerlei cute stuff te vinden is. Natuurlijk om héél voor MostCutest in te slaan, maar ook omdat Azië  me echt fantastisch lijkt. Ik duim ervoor, want dit is een tough one!

Wat zou jij nog graag zien op MostCutest.nl in 2011? Let me know en ik kijk of ’t kan!

9 Reacties so far »

  1. 1

    Deirdre said,

    Azië wil ik ook zo graag heen! Japan lijkt mij echt gaaf ^^

    Misschien een handige tip (misschien heb ik het helemaal gemist op je blog) een overzicht op welke markten je staat? 🙂

    Succes in 2011 !

    • 2

      Marjet said,

      Meestal stuur ik een nieuwsbrief, zet ik het op de site of plaats ik een blogje om een markt aan te kondigen. Ik heb namelijk niet een planning en beslis meestal een beetje laat ^_^”. Als ik markten wat verder vooruit plan, zal ik er zeker een blogje aan wijden! 😀
      Jij ook succes in 2011!

  2. 3

    supketchup said,

    Veel succes en een heel fijn jaar toegewenst!

  3. 4

    sunnysimo said,

    Ook een gelukkig nieuw jaar voor jouw :).

    Ik hoop dat je alle doelen gaat behalen dit jaar :).

    Ik zou nu wel cute zakdoeken kunnen gebruiken :P.
    (miss een idee???)

  4. 5

    Laura said,

    Ik zou op dit moment even niet weten wat je nog meer kunt doen voor je site, alles is al goed en je nieuwe voornemens zijn ook very nice! Ben beniewd!

    Iedegeval een gelukkig nieuw jaar!

  5. 7

    Uniflame said,

    Ik hoop dat je je winkel ook gaat uitbreiden met bento spulletjes!

  6. 8

    Femke said,

    MARRIE! even ter informatie, ik heb een bloglovin’! hahahah. Ennnn voor jou, hoop dat AL je doelen uitkomen in 2011!!! Especially the last one.. I’m keeping my fingers crossed! Hihih. En thanks voor joui comments.. Even op allemaal reagerenn :P.. Die vrouw van inkoop is ECHT een kletsmajoor ja hahahaha, vreselijk.. De trein was indd vreselijk! Hahhaa, spreek je snel weer duuude! :d. XX ❤

  7. 9

    FloFails said,

    Heyaaa!! ❤
    Happy new yearrrr!!
    Ik hoop dat al je goede doelen uitkomen!!! ^_^
    PS. Mischien kun je meer van san-x en sanrio ❤
    (daarmee bedoel ik tenorikuma!!)
    -xxxx-


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

