Fijne feestdagen!

Graag wil ik alle lezers van mijn blog, klanten van MostCutest.nl, alle andere kawaii liefhebbers en mensen die per ongeluk op mijn blog terecht zijn gekomen, héle fijne feestdagen toewensen. Een zalig kerstfeest en allerlei moois in 2011 toegewenst! ^__^

Dit is mijn kerstboompje, ik heb een kleine roze kerstboom op mijn kamer, voor de gezelligheid ^__^. Hangt vol met zelfgemaakte dingetjes, cadeautjes en dingetjes die ik heb gekocht. Als ‘ie niet zo klein was, hing ik de boom ook nog vol met kawaii mobielhangers, maar met al die knuffeltjes is daar dit jaar geen ruimte voor. Maar zo ben ik er ook blij mee! De vilten knuffeltjes zijn superleuk om zelf te maken!

Groetjes!

Marjet

6 Reacties so far »

  1. 1

    Ramona said,

    Jij ook hele fijne kerstdagen !

  2. 2

    Laura said,

    Wat een leuke kerstboompje!

    Jij ook fijne feestdagen (L)

  3. 3

    Wendy said,

    So cute! >u<

    Ik wens jou ook fijne kerstdagen! en aan de andere lezers en klanten ook 😀

  4. 4

    Loes said,

    Dankjewel hoor, jij ook fijne kerstdagen en natuurlijk ook een gelukkig nieuwjaar =)! Ik vind die kerstboom geweldig: so cute ^^.

  5. 5

    supketchup said,

    Hetzelfde! 😀 En schattig boompje zo met al die knuffeltjes!

  6. 6

    Drea said,

    Heel cute versierd!
    Fijne feestdagen 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

