Nieuwe tape op de site!

Afgelopen week kreeg ik een leuke doos binnen: nieuwe tape! Yay! Onder andere mega leuke kersttape, maar ook allerlei andere leuke printjes. Kijk even mee naar de grote doos vol kawaii stuff! ^_^

Kijk snel hier naar alle nieuwe spulletjes! De kleine tape komt ook zo snel mogelijk op de site, maar dat is altijd heel veel werk  😉 >__<. Ik doe mijn best! ^__^

Oja, hier nog even de kersttape in actie in een roze cadeautje. Cute hah? n___n

3 Reacties so far »

  1. 1

    Deirdre said,

    Dat is een hele hoop leuks zeg! Ik wordt al blij als ik kaartjes of enveloppen ontvang, als ik zulke dozen zou ontvangen zou ik helemaal in de wolken zijn 😛

  2. 2

    supketchup said,

    Wauw veel! Echt leuk die tapes!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

