Verslagje MostCutest op de kerstmarkt

Hier ben ik weer eens met een berichtje… het is alweer een tijdje geleden!

Afgelopen weekend stond ik op vrijdagavond en op zondag op de kerstmarkt in Bolsward. Het was in een oude kerk, de Broerekerk, dit was eerst een echte kerk maar het is nu meer een expositieruimte, en voor concerten en optredens enzo. Afgelopen weekend dus voor de kerstmarkt. Het zag er allemaal erg leuk en sfeervol uit, en het was erg leuk om op deze markt te staan. Samen met zusje en vriend hadden we het af en toe toch wel even erg druk! Super leuk! We hebben veel enthousiaste mensen en kinderen aan het lucky stars vouwen gebracht; van onze demonstraties werd iedereen helemaal enthousiast. Al het lucky stars papier wat we mee hadden na de markt was zondag uitverkocht! Wow!

Hieronder een aantal leuke foto’s van onze kraam.

 Ik dacht… dit vinden jullie vast leuk om te zien ^___^. Ik vond mijn kraam zelf in ieder geval erg leuk geworden! n__n

Groetjes!
Marjet

5 Reacties so far »

  1. 1

    Ramona said,

    heb je erg leuk gedaan zo !!!

  2. 3

    wendy said,

    Oeh! Ik zie bij de porto’s niet alleen de mlkporto’s, maar ook andere en die staan volgend mij niet op de site! ga je die er nog op zetten? ;o

  3. 5

    supketchup said,

    Ohhh leuk, ik zou me echt niet in kunnen houden bij je kraam haha! WANTITALLLL 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

