MostCutest kawaii cupcakes!

Een tijdje geleden was ik jarig, en één van de cadeautjes die ik kreeg was een workshop cupcakes maken bij Zoet! in Bergum. Nou! Dat is natuurlijk een perfect cadeautje voor mij, aangezien ik gek ben op cupcakes! Ik had me er dan ook helemaal op verheugd, en afgelopen zaterdag was het zover. De workshop!

Tijdens de drie uren durende workshop heb ik 9 cupcakes gemaakt, en het zijn natuurlijk echte Marjet cupcakes geworden: helemaal MostCutest en kawaii! Cute wolkjes, regenboogjes, een melkflesje en kawaii meisje, maar ook kleurige sterretjes, rondjes en strikjes. Ik ben natuurlijk heel trots op het resultaat, en eigenlijk… is het zonde om ze op te eten. Maar ja, het is ook zonde om ze te laten staan (^_~), dus we eten ze hier thuis lekker op! Ze zijn echt heééérlijk! ♥ ☆ミ(=^_^=)ノ彡☆ ♫ 

Ik heb heel veel plezier gehad tijdens het maken van de cupcakes! Echt een superworkshop!

Hieronder de foto’s van de cupcakes:

10 Reacties so far »

  1. 1

    Kathy said,

    Die zijn inderdaad echt super cute!!! Is dat fondant bovenop of marsepein? Zo’n workshop is inderdaad echt super leuk kado!

  2. 4

    Kim said,

    Likeee! ❤
    Zoo mooi!

  3. 5

    Esther said,

    Oow die zien er cute en lekker uit. Zijn goed gelukt, moet je zeker vaker gaan maken!!

  4. 6

    Armani said,

    zalig’ dat wil ook wel eens krijgen voor mijn verjaardag zo’n workshop ! ;o

  5. 7

    Sibel said,

    Supercute!! Je moet een bericht over schrijven! (^-^)

  6. 8

    Sibel said,

    En ‘how to’ of DIY, enzo, weet je wel (^-^)


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

