New stuff met… filmpje!

Ja! Vandaag heb ik iets nieuws voor jullie, en ik hoop dat jullie het leuk vinden. Toen ik afgelopen week namelijk een pakketje ontving, heb ik hier een filmpje van gemaakt! Speciaal voor jullie, om eens te kijken hoe het nou binnen komt. Ik heb namelijk voor mijn verjaardag een superleuke mini videocamera gekregen dus ik wil dit zeker vaker gaan doen. Ik had weinig tijd dus heb niks ‘leuks’ met het filmpje gedaan (zelfs geen muziekje haha! sorry!) maar ik wilde snel snel dus vandaar ~_^.

Tadaa:

Haha! Sorry voor het harde geluid op de achtergrond, volgende keer ga ik het echt wat netter doen. Maar ik moet natuurlijk ook weten of jullie wel weer een filmpje willen. Vinden jullie dit leuk? ^_^ Oh ja.. er zijn ook al een aantal dingen uitverkocht. Het ging super snel! >__< Sorry!

Natuurlijk heb ik ook nog een paar foto’s gemaakt ^_^.

Wat is er nieuw? Nou! Heel veel! Ik heb meer dan 100 nieuwe producten geplaatst, waaronder:

Ik hoop dat jullie alles net zo leuk vinden als ik ^__^!

Dan nog dit: een aantal leuke sint & kerst acties. Deze gaan… NU in! Sla dus je slag of schrijf alvast je verlanglijstje!

En? Wat vond jij van het filmpje? En van de nieuwe spulletjes? Let me know! ♥ ♡o。(๑◕‿◕๑)。o♡

4 Reacties so far »

  1. 1

    wendy said,

    Heey!

    heel leuk dat je een filmpje erbij hebt gemaakt!
    ook weer iets nieuws haha
    ik vind het prima dat je verder filmpjes maakt ^^
    kun je alles duidelijk zien enzo 😛

    Xx Wendy

  2. 2

    wendy said,

    maar misschien kun je volgende keer praten in een filmpje,
    dat je iets pakt en dan voorstelt? xd
    anders is het zo stil..

  3. 3

    Sibel said,

    De nieuwe spulletjes zijn super! (^-^) ♥
    Ik kan het filmpje niet openen, komt door mijn computer.. (-.-‘)

  4. 4

    Ramona said,

    LEUK ! nu weet ik ook gelijk waar jij je spullen bestel 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

