Uitslag “Fan van MostCutest” prijsvraag + nieuwsbriefactie

Het is vandaag 21 oktober. Gisteren heb ik de laatste inzendingen binnen gekregen voor de Fan van MostCutest wedstrijd. Wat moest je ook alweer doen?

Laat zien dat je fan bent van MostCutest.nl!

Niet zo moeilijk dus, want als je hier regelmatig rondkijkt, dan ben je vast fan hihi ~_^. Ik heb hele leuke inzendingen binnen gekregen. Wat zijn jullie creatief zeg! Helaas viel het aantal deelnemers wel iets tegen (het waren er 16), misschien was het dus toch iets te moeilijk, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Alle inzendingen waren echt supergaaf, maar ik moet toch echt een keuze maken!

En de winnaar is geworden…. Sibel! Ze heeft een supergaaf MostCutest naildesign gemaakt! Super creatief en super knap gemaakt. Zie hier haar foto’s:

Sibel, gefeliciteerd! Het verassingspakket t.w.v. €15,00 komt zo snel mogelijk naar je toe!

Ook de 5 winnaars uit de “schrijf je in voor de nieuwsbrief en maak kans op een product naar keuze” actie hebben inmiddels een mail van mij ontvangen. Gefeliciteerd allemaal en heel veel plezier met jullie product naar keuze!

Heb je je nog niet ingeschreven voor de nieuwsbrief van MostCutest.nl? Schrijf je dan hier in! Ik begin met een nieuw systeem, dus alle e-mailadressen dienen opnieuw te worden ingeschreven voor de nieuwsbrief. Dus ook als je je op de nieuwe site nog niet hebt aangemeld, doe dat dan alsnog en blijf op de hoogte!

Voor degene die niets hebben gewonnen, niet getreurd, ik organiseer snel weer iets! Enne, je kunt jezelf natuurlijk altijd blijmaken met iets leuks van MostCutest.nl ♥ \(#⌒_⌒#)/

Tot snel!

4 Reacties so far »

  1. 1

    Dewwel said,

    WAUW!

    wat een superleuke mostcutest nagel!!
    te gek gedaan Sibel!
    Echt too CUTE!

  2. 2

    Anne said,

    Leuk Sibel!
    Gefeliciteerd 🙂

  3. 3

    Sibel said,

    Wow! Ik kan echt niet geloven dat ik heb gewonnen!
    Superbedankt Marjet! (^-^)

    En ook heel erg bedankt voor de comments van de anderen!

  4. 4

    Amber said,

    Aah echt leuk gedaan! Gefeliciteerd!


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

