10 dingen die je niet wist…

… over mij!

Happy Cake Shop (Close up) (by Chris Alexander)

Veel lezers noemen dat ze het leuk vinden om meer dingen over mij te lezen. Daarom hierbij een blogje wat ik zelf altijd heel erg leuk vindt om te lezen. Een soort wistjedat, maar dan… 10 dingen die je niet wist over mij!

  1. Ik vind “voicecasting” echt vet vet vét cool (ook al heb ik het nog nooit gedaan). Dit is het inspreken van stemmetjes, tekenfilms etc., en ik wil dit echt supergraag doen! Ik doe altijd graag accentjes, stemmetjes enzo na (en kan dan niet meer stoppen, dus dan ben ik erg irritant ^_^), en altijd als ik op tv van die inspreekstukjes zie denk ik “dat wil ik ook”! Een beetje mijn droombaan dus (samen met nog 100 andere dingen).
  2. Ik vind het heel jammer dat ik geen Japanse tekens kan lezen. Al die schattige memoblokjes enzo hebben vaak van die leuke teksten. Het ziet er zo leuk uit tenminste… want ik weet nooit wat er staat. >_< misschien ga ik nog wel eens op Japanse les
  3. Ik houd niet echt van donkere kleding bij mezelf, mijn outfit moet altijd iets kleurigs hebben en je zult me nooit helemaal donker tegenkomen (als in: donkere broek, schoenen, shirtje en jas, nee, dat gebeurt niet!). Als ik het wel doe, ben ik helemaal niet blij!
  4. En ik houd ook niet van nette kleding bij mezelf.
  5. Hoeveel bestellingen ik ook krijg, ik vind het altijd heeeeeel leuk als ik een bestelling heb en ga direct enthousiast aan de slag met bij elkaar zoeken en inpakken. Dat is na het inkopen van de spulletjes één van de leukste dingen om te doen ^__^. En oja, ik doe ook altijd even een “ik heb een bestelliiing” kreet door ’t huis (haha).
  6. Ik ben afgestudeerd communicatieadviseur! Ik heb mijn diploma afgelopen juni gehaald. Ik wilde eigenlijk verder studeren maar ik kon niets kiezen (heb je ’t weer >_<). Dus nu doe ik allerlei freelance klussen (vormgeving, communicatieadvies, projectorganisatie enzo) en ondertussen zoek ik naar de perfecte studie. Maar ik ben nog niet zo ver…. hmm….
  7. Ik ben gek op tijdschriften! Ik moet mezelf soms een verbod opleggen om niet steeds tijdschriften te kopen. Want dat is gewoon zonde eigenlijk. Ik doe er daarna namelijk niet zoveel meer mee…
  8. Mijn lievelingsspelletjes op de DS zijn Elite Beat Agents en Maestro Jump in music. Ritmespelletjes! Heeeél erg verslavend en grappig.
  9. Ik vind het altijd heel erg leuk om in de trein te zitten, lekker uit het raam kijken, lezen, muziek luisteren, etc. En ik vind het stom dat ik nu geen OV jaarkaart meer heb >__<
  10. www.tumblr.com is mijn favoriete site. WAT. EEN. LEUKE. SITE. is dat! Zoek maar eens op kawaii ^__^

(via camreyes)

Ok! Dat was het! Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen ^__^. Tot snel! Ennee…. noem eens iets wat ik niet van jou weet? 😀 Als je dat leuk vindt tenminste…. ben benieuwd! (^o^)/

Bron foto’s: klik op de foto voor de bron.
5 Reacties so far »

  1. 1

    Tanja said,

    Leuk om zulke dingen te weten haha.
    Heb je btw ook een Tumblr ? zo ja, wat is die dan 🙂
    en zo nee, meld je aan ! zou wel leuk zijn om je te volgen !

    xx Tanja.

  2. 3

    Laura said,

    Leukkk!

    Hmmm… ik kan ook nooit kiezen tussen dingen :D!

  3. 4

    supketchup said,

    Leuk om te lezen! 1,4,7,9 en 10 passen ook wel bij mij 😀

  4. 5

    Sibel said,

    7 is ook toepasselijk voor mij (^-^)


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

