Winactie: Fan van MostCutest.nl!

Om de opening van de nieuwe site te vieren, start ik een leuke prijsvraag. Ik heb een opdracht bedacht, en hier mag je je eigen interpretatie op geven.

De opdracht…:

Laat zien dat je fan bent van MostCutest.nl!

Hoe? Dat mag je helemaal zelf weten! Denk bijvoorbeeld aan een foto van jou met al je kawaii spulletjes, een filmpje waarin jij noemt hoe gek je bent op MostCutest.nl en kawaii stuff, een gedichtje wat je hebt geschreven, een collage die je hebt gemaakt, een tekening, een D.I.Y. project wat je hebt gemaakt met spulletjes van MostCutest.nl, jouw verzameling lucky stars… ^__^. Bedenk maar iets, ik vind alles leuk!

Je inzending kun je sturen naar info@mostcutest.nl onder vermelding van “Prijsvraag MostCutest fan”. Vermeld hierbij ook gelijk even je naam en je leeftijd.

De winactie loopt tot en met 20 oktober. Daarna ga ik kijken wie de winnaar zal worden…. dat wordt nog moeilijk!

En wat kun je winnen…? Een MostCutest verassingspakket t.w.v. 15 euro!

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie inzendingen. Doe jij ook mee?

Succes!

3 Reacties so far »

  1. 1

    Anne said,

    Ik ga zeker meedoen! ^^ Nu nog iets leuks verzinnen!

  2. 2

    Sibel said,

    Ik ben mijn hersenen aan het pijnigen voor een leuk idee!

  3. 3

    Sibel said,

    Ik doe mee! (^-^)


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

