Je bent van harte welkom op de nieuwe site!

Yay! Eindelijk is ‘ie er… de nieuwe MostCutest.nl! Ga snel kijken!

Wat is er nieuw?

  • Het felbegeerde winkelwagensysteem ^__^
  • De zoekfunctie. Zoek je bijvoorbeeld iets van Hello Kitty? Vul dat dan in in het zoekformulier, en je krijgt alle Hello Kitty producten op een rij
  • Heel veel nieuwe producten
  • De vaste verzendkosten

Binnen Nederland:

Bestelling tot €7,50  – € 1,50 verzendkosten
Bestelling vanaf €7,50 – €2,50 verzendkosten

Europa:

Bestelling tot €7,50  – € 2,50 verzendkosten
Bestelling vanaf €7,50 – €4,95 verzendkosten

 

Actie!

Al deze nieuwtjes vragen natuurlijk om een aantal her-openings acties! Ik heb het volgende voor jullie bedacht:

  • De eerste 25 bestellers krijgen een cadeautje!
  • Schrijf je voor 15 oktober in voor de nieuwe nieuwsbrief, ook als je voorheen al geabboneerd was. Ik ga namelijk over naar een nieuw systeem, dus moet alle adressen opnieuw verzamelen. Schrijf je in, en op 15 oktober kies ik uit alle inschrijvingen 5 mensen die een product naar keuze uit mogen zoeken. Doen dus!
  • Zit het totaalbedrag van je bestelling boven de €25,00? Dan krijg je de verzendkosten cadeau! Woehoee ^__^
  • Bovendien start ik een leuke prijsvraag… hieraan kun je meedoen en ook dan maak je kans op leuke prijzen!

Zo! Ik moet wel zeggen… het was een hele klus ^__^. Maar het resultaat mag er, vind ik, zijn! Binnenkort hoop ik ook iDEAL als betalingsmethode toe te kunnen voegen, en zijn er nog een aantal dingen die ik aan wil passen. Maar verder: i love it! En nu ben ik natuurlijk erg benieuwd naar jullie reacties…

5 Reacties so far »

  1. 1

    Lija said,

    Nogmaals gefeliciteerd met de heropening 😀 Je verdient een flinke schouderklop voor al het werk dat je hebt gedaan! Het winkelwagentje is een enorme vooruitgang, dat maakt het ‘shoppen’ wel een stuk makkelijker en overzichtelijker, echt super!

  2. 2

    hanne said,

    hoi marjet
    gefeliciteerd met je nieuwe site ik vind hem echt heel mooi en ik ga zeker nog iets bestellen. ook heel overzichtelijk en dat winkel mandje is echt super. veel succes nog verder met je site
    xx hanne

  3. 3

    Marjet said,

    Hartstikke bedankt Hanne & Lija! Superleuk om te horen! Ben zelf ook helemaal blij 😀

  4. 4

    Laura said,

    Gefelcitieerd met je nieuwe webshop :D!
    Het ziet er echt super uit! :D!

  5. 5

    supketchup said,

    Ik had het al gezegd maar ik vind ‘m leukleukleuk! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

