Behind the scenes: nieuwe spullies!

Deze kan ik jullie natuurlijk niet onthouden… de foto’s van de pakketjes die ik binnen heb gekregen. De spulletjes staan inmiddels op de site, maar dit is te leuk om niet te laten zien! ^__^

Dit kreeg ik eerst… dit was zoooo veel. Echt WOW!

Kijk dat lucky stars papier! Meer dan 250 pakjes! WOW O_O

Cute pennen he? ^__^

Kawaii octo’s voor aan je telefoon, tas, sleutels, jas… etc!

MostCutest sleutelhangers! Whieeee! 

Veel he? I know, maar ’t is echt zo leuk allemaal! Jullie moeten wel snel beginnen met leegkopen, want het staat hier echt BOM vol! Dus voordat er weer iets bij komt… *wink*

7 Reacties so far »

  1. 1

    Maaike said,

    whaaaaaaaaaaaaaa keileuk!

  2. 2

    hanne said,

    hoi marjet
    even een vraagje op de derde foto zag ik ongeveer linksboven een zakje met allemaal pennen met konijntjes erop. ga je die ook nog op de site zetten of zijn die misschien al uitverkocht. ik vind ze namelijk echt heel schattig.
    xx hanne

  3. 4

    supketchup said,

    O-M-G hebberig! Echt om verliefd op te worden zo leuk!

  4. 5

    Laura said,

    Die sleutelhangers zijn wel erg gaaf :D!

  5. 6

    Liset said,

    Ohhhh zulke pakketten wil ik ook wel ontvangen!

  6. 7

    Lija said,

    Dat ziet er echt geweldig uit! Het is sowieso leuk om post/pakketjes te krijgen en helemaal als er zulke leuke spulletjes in zitten! Beslis jij trouwens altijd zelf wat er besteld wordt? Of laat je degene die jou alles opstuurt ook meebeslissen?


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

