Tijdmachine! Hoe het allemaal begon…

Deze blogpost gaat over MostCutest.nl door de jaren heen (doh, dat zei de titel al ~_^). Hoe ben ik begonnen, welke spulletjes had ik toen, welke layouts heb ik gehad en wat is er allemaal veranderd en gegroeid? Kijk mee! ^_^

Hoe het allemaal begon…

MostCutest.nl begon op 6-9-2008 als MostCutest.tk! Eerst wist ik niet goed of het wel echt zo’n goed idee was om mijn shopje te beginnen beginnen, en om dan geld te investeren in webruimte.. tja. Dus ik begon met een gratis account! Handig om mee te beginnen!

Dit waren de eerste spulletjes die ik bestelde voor mijn site:

Die pudding, paddestoel & appelbeursjes waren echt mijn favoriet! Ook die tandjesvouwmemo was echt supercool! En die drollenmemo! Sjee! I still remember! Toen al wilde ik alles zelf houden. Echt moeilijk hoor… als je van die leuke spulletjes binnen krijgt!

En dit… was de eerste header. Ziet er bekend uit, he? ^_^ Zoals je ziet waren er toen nog niet zoveel categorieen. Alles staat in de bovenkant. Pas later kreeg ik een menu aan de zijkant en de bovenkant.

In het begin had ik ook andere visitekaartjes, en had ik stickers met “bedankt voor je bestelling”. Ook maakte ik mijn eigen labels voor zakjes, voor bijvoorbeeld kralen. Heel cool! Ik zou dat weer moeten doen ^_^

Visitekaartje:

Sticker en zakje met label:

Op naar MostCutest.nl…

Op 9 november besloot ik dat ik mijn site verder ging professionaliseren en voor een .nl website zou gaan. Floep! MostCutest.nl was geboren!

Zo! Ik verhuisde alles naar MostCutest.nl en MostCutest.nl was geboren!

^__^ dat was het weer voor vandaag! De volgende keer vertel ik verder…(spannend he? Haha!) (anders word dit bericht te lang ;).
Maar nu mijn vraag aan jullie: herinner jij je dit nog? Of herinner jij je nog wat je als eerst hebt besteld bij MostCutest.nl en hoe je de site hebt ontdekt? Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie!

5 Reacties so far »

  1. 1

    supketchup said,

    Wat leuk om te zien! Ik ken alleen je site zoals hij nu is, ik kwam erop toen ik ging googlen op Nederlandse webshops waar je papier kunt kopen voor lucky paper stars 🙂

  2. 2

    Laura said,

    Wat leuk om te zien :D!
    Ik weet nog wel wat ik als eerst besteld heb hoor, maar dat is ook niet zo heel lang geleden 🙂 Enne volgens mij ben ik der achter gekomen door een winactie op een blog xD

  3. 3

    Armani said,

    Mijn eerste bestelling waren 10 lucky star paper pakjes ^-^

    En hoe ik op je site kwam? Ik was ook aan het googlen voor lucky star paper ^^

    Ik vind dit echt een geweldige site ‘ 😀

  4. 4

    Mirjam said,

    Ik weet niet meer hoe ik aan je site kwam… even goed nadenken… Ik weet wel dat ik Anke jou site tipte… maar hoe ik er zelf aan kwam!?!?!? Long time ago 😀
    Ik bestelde voor het eerst al je stickerzakjes meende ik 😀 Van die bubble-kopjes en konijntjes ❤

    Oh ja ik weet het alweer, via een andere webshop, maar die was ermee opgehouden en jou berichtje stond in haar gastenboek. Ik weet nog wel dat ik dacht: heeee Fryslan 😀

  5. 5

    Sibel said,

    De nieuwe site is geweldig! Ik ga weer wat bestellen hoor (^-^)


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

