Nieuwe flyers!

Eerder zagen jullie al mijn nieuwe visitekaartjes, die jullie als het goed is allemaal al lang in huis hebben ^__^. Nu heb ik ook flyers gemaakt! Deze zijn vooral ter promotie, voor mensen die mijn site nog niet kennen, en zullen dus vooral op plaatsen komen te liggen/uit worden gedeeld waar toekomstige klanten ze mee kunnen nemen en kennis kunnen maken met MostCutest.nl n____n

Cute hah? Ik vind ze zelf erg leuk en vrolijk geworden (^_^). Hebben jullie nog een leuk idee waar de MostCutest flyers kunnen liggen? Let me know! Ondertussen werk ik verder aan de nieuwe site….. zijn jullie al benieuwd? ^_^

9 Reacties so far »

  1. 1

    Danielle said,

    Leuk!!!!
    Ik ben zó benieuwd naar je nieuwe site/uiterlijk 😀
    Heel veel succes ermee. Ik ga zeker wat bestellen, maar ik wacht denk ik tot de nieuwe website er is hihi

  2. 2

    Margarita said,

    Ziet er super uit.
    stuur er maar een paar naar me toe kan ik hier reclame voor je maken.
    groetjes Margarita (Stip)

  3. 3

    Sibel said,

    Superleuk! Ik kijk uit naar je nieuwe site! (^-^)

  4. 4

    wendy said,

    Je kan het in een supermakrt bij de folders leggen XD
    of bij de kranten, maar dan niet officiel 😛

    en ik ben erg benieuwd naar de vernieuwde site! ;D

    Xx wendy

  5. 5

    Rowina said,

    OOhhh vind die pandabeer en het uiltje echt te SCHATTIG!!

    Bedankt voor je reacties op mijn blog! ^.^
    Je flyers gaan bij mij lekker snel de deur uit!

    Succes!

    xoxo

  6. 6

    Laura said,

    Oewww dat ziet der leuk uit :D!
    Wanneer ik weer een keertje wat bestel wil ik ook een visite kaartje en een flyer :D!

    En ik ben zeker ook benieuwt naar de nieuwe site :D!

  7. 7

    supketchup said,

    Wat een superschattige flyers! Hopelijk kun je een goede plek vinden waar je ze achter kunt laten… Scholen, knutselwinkels, beurzen? In ieder geval wel vragen haha!

  8. 8

    Lija said,

    Hele mooie flyers! Vind vooral dat uiltje tè schattig! Gefeliciteerd met je nieuwe site, het ziet er mooi uit hoor!

  9. 9

    Nina said,

    Superleuk! En die houdertjes zijn echt te schattig, heb je die ook te koop?


Comment RSS · TrackBack URI

Geef een reactie

